Wikia

GTA Wiki

TW@

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
TW@ (logo)

TW@ – kafejka internetowa, występująca w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto IV oraz w obu dodatkach do tejże gry i Grand Theft Auto V.

Uniwersum 3D Edytuj

Kafejka ulokowana jest w dzielnicy Bedford Point na Wyspie Staunton. Gracz jednak nie może z niej korzystać. W czasie akcji gry GTA Liberty City Stories jest jeszcze ona w budowie. Na terenie jej budowy możemy znaleźć apteczkę. Jej reklamę można znaleźć nieopodal stacji metra Staunton South.

Uniwersum HD Edytuj

Od wydarzeń w GTA III, TW@ zmieniła wygląd i stała się funkcjonalna. W GTA IV gracz może już korzystać z kafejki. Ulokowana jest w kilku miejscach w Liberty City. Koszt za jednorazowe skorzystanie z Internetu to $1. Logo uległo niewielkim zmianom (TW jest większe od @, podczas kiedy w poprzednich grach było odwrotnie). W Grand Theft Auto V jedyny oddział kafejki znajduje się w Little Seoul na Vespucci Boulevard. W tej grze TW@ jest zniszczone i zamknięte, a drzwi oblepione są gazetami. W GTA V korzystanie z internetu nadal kosztuje $1.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA III nie ma wejścia ani drzwi, więc gracz musi się tu dostać przez okno.
  • W tej samej grze, na niektórych monitorach w kafejce można zobaczyć screeny z GTA 1 i GTA 2.
  • TWAT (rozwinięcie TW@) to w języku angielskim wyzwisko (ciota).
  • W GTA IV na drukarce można zobaczyć napis "Error".
  • TW@ jest stacją telewizyjną w grze Saints Row.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki