Wikia

GTA Wiki

TNT-Wietnam

Dyskusja0
5396stron na
tej wiki
MISJA
TNT-Wietnam
(ang. Boomshine Saigon)
TNT-Wietnam (4)
Wybuch bomby Phila
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Phil Cassidy (VC - HUD) Phil Cassidy
Lokalizacja Phil's Place w Małym Haiti, Vice City
Cel odwiezienie rannego Phila do lekarza
Nagroda $4 000,
bronie w siedzibie Phila
Wymagania Spust od spluwy
Odblokowuje nic
Niezaliczenie śmierć Phila

TNT-Wietnam – druga i ostatnia misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Phil Cassidy.

Solucja Edytuj

Pijany Cassidy wziął się za zabawę z ładunkami wybuchowymi. Z bezpiecznego dystansu próbuje zdetonować ładunek, jednak wyczerpane baterie w detonatorze uniemożliwiają mu to. Po wymianie baterii, Phil detonuje ładunek - jest jednak zbyt blisko niego, co powoduje utratę jednej z kończyn górnych.

Naszym zadaniem jest jak najszybsze odwiezienie Phila do szpitala. Tommy jednak nawdychał się oparów alkoholu Phila, toteż ma problemy z koncentracją - kamera drży, a sam Tommy może różnie działać na kierownicę - może skręcać mocniej lub słabiej, może również skręcać, gdy mu nie wydajemy takiego polecenia. Podczas jazdy uważamy, aby nie poobijać wozu, gdyż szkodzi to Philowi. Najlepiej jest wyjechać na główną ulicę i wtedy skierować się na południe.

Phil jednak odmówi leczenia w szpitalu - w zamian, zaproponuje odwiezienie go do "byłego lekarza wojskowego, który wisi mu kilka przysług i kosiarkę do trawy". Mieszka on niedaleko Café Robina w Małej Hawanie. Gdy już odwieziemy Phila do tego lekarza, misja zakończy się powodzeniem, a my będziemy mogli dokonywać zakupu broni w Phil's Place.

Ciekawostki Edytuj

  • W pierwszej cut-scence tej misji wyraźnie widzimy, że bomba urywa Philowi prawe ramię, jednak w cut-scence, kiedy idzie do lekarza, widzimy już go bez lewego ramienia.
  • Phil ma obie ręce gdy jest w samochodzie można to zauważyć np.: patrząc do tyłu (Q+E), lub ustawiając kamerę na zderzaku i patrząc w lewo.
  • Gdy podczas jazdy wpiszemy kod aspirine licznik życia Phila zatrzyma się w jednym miejscu i będziemy mieć nieskończenie wiele czasu na zrobienie misji.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: TNT-Wietnam
Phil Cassidy (VC - HUD) Spust od spluwy

Więcej od Wikii

Losowa wiki