Szukaj punktów! – pierwsza misja w Grand Theft Auto III, którą zleca nam King Courtney.

Solucja Edytuj

Boss Yardies potrzebuje dobrego kierowcy. Aby sprawdzić, czy nadajemy się do tej pracy, chce sprawdzić nasze umiejętności poprzez wyścig. Jego zasady są proste: zwycięży ten, kto zbierze najwięcej punktów z wszystkich kierowców, biorących udział w wyścigu. Punkty zbieramy poprzez przejeżdżanie przez checkpointy, rozmieszczone po ulicach wyspy Staunton.

Wyścig rozpoczyna się obok stadionu w Aspatrii. Przed wjechaniem w znajdujący się tam niebieski znacznik, zdobywamy w miarę szybki samochód. Potem wjeżdżamy w ów znacznik. Naszą konkurencję stanowi Bobcat, Patriot oraz Cheetah. Po rozpoczęciu wyścigu, wyprzedzamy innych kierowców i zbieramy kolejne checkpointy. Aby być pewnym zwycięstwa, należy zebrać 8 punktów (możliwe jest jednak zwycięstwo z mniejszą ilością punktów).

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do misji Wyścig, w misji Szukaj punktów! po zniszczeniu pojazdów przeciwników misja nie zakończy się niepowodzeniem. Można więc wykorzystać ten fakt i zniszczyć samochody przeciwników za pomocą czołgu lub wyrzutni rakiet, a potem zebrać wszystkie 15 checkpointów.

Poprzednia: Szukaj punktów! Następna:
Asuka Kasen (III - HUD) Sayonara Salvatore King Courtney (III - HUD) Ruchomy cel

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Gdy gracz wykona wszystkie misje dla Kinga Courtneya, będzie mógł ponownie zacząć tę misję i przechodzić ją nieskończenie wiele razy.