Fandom

GTA Wiki

Szofer Ciprianiego

6726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Szofer Ciprianiego
(ang. Cipriani's Chauffeur)
Szofer Ciprianiego (4).jpg
Toni atakowany przez Triadę
Gra Grand Theft Auto III
Dla Joey Leone (III - HUD).gif Joey Leone
Lokalizacja Warsztat Joeya w Trenton,
Portland, Liberty City
Cel zawiezienie Toniego do pralni i do domu
Nagroda $3 000
Wymagania Skok na konwój
Odblokowuje Trup w bagażniku,
Zabierz brudy do pralni,
uzi dostępne w Amu-Nacji
Niezaliczenie śmierć Toniego,
zniszczenie samochodu

Szofer Ciprianiego – czwarta misja w Grand Theft Auto III, jaką otrzymujemy od Joeya Leone'a.

Solucja Edytuj

Podczas kolejnego spotkania z Joeym, ten zapoznaje nas z niejakim Tonim Ciprianim — capo (kapitanem) rodziny Leone — i zleca nam odwiezienie Toniego do restauracji jego mamy. Zaraz po wyjechaniu z garażu dostaniemy jednak zlecenie od Toniego – najpierw będziemy musieli zawieźć go do pralni w Chinatown, aby mógł pobrać od niej haracz.

Jedziemy na wskazane miejsce i zatrzymujemy się w znaczniku. Toni wysiądzie z samochodu i wejdzie do pralni z kijem bejsbolowym - zostanie jednak zaatakowany przez czekających na niego w środku dwóch członków Triady. Ucieknie do samochodu, a naszym zadaniem będzie odwiezienie go do wspomnianej wyżej restauracji. Gdy to zrobimy, Toni zaproponuje nam współpracę, a misja zakończy się sukcesem.

Ciekawostki Edytuj

  • Zanim Claude podwiezie Toniego do pralni, nie może być ścigany przez policję.
  • Jeśli zabijemy Triady, które gonią Toniego (wszystkich czterech gangsterów), dostaniemy dodatkowe $2 000.
  • Z misją wiąże się pewien bug: gdy włączymy powtórkę zaraz po zakończeniu się pierwszego przerywnika (nie przerywając go), ukaże nam ona przejeżdżającego przez bramę garażu Sentinela mafii.
  • Jeśli przed warsztatem postawimy czołg i uruchomimy misję, po pierwszej kwestii, Sentinel się cofnie do warsztatu, przerwie się dialog i cut-scenka będzie trwać w nieskończość, przez brak możliwości wyjazdu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Przypisy

  1. Dystrybutor źle przetłumaczył oryginalny tekst (This is Pops Capo, Toni Cipriani.). Claude nie jest "Pops Capo", jest nim Toni.
  2. 2,0 2,1 Dystrybutor źle przetłumaczył imię Ciprianiego (Tony zamiast Toni).
Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Szofer Ciprianiego Następna:
Joey Leone (III - HUD).gif Skok na konwój Joey Leone (III - HUD).gif Trup w bagażniku
Toni Cipriani (III - HUD).gif Zabierz brudy do pralni

Więcej w Fandom

Losowa wiki