Wikia

GTA Wiki

Szmugler

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
MISJA
Szmugler
(ang. Stowaway)
Szmugler (9)
CJ wyskakuje z eksplodującego samolotu
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Lotnisko Verdant Meadows (SA - HUD) Mike Toreno
Lokalizacja lotnisko Verdant Meadows w Bone County, San Andreas
Cel wysadzenie samolotu przemytników
Nagroda $20 000
Wymagania N.O.E.
Odblokowuje Czarny projekt
Niezaliczenie ucieczka samolotu,
wysadzenie samolotu przed ucieczką,
wyskoczenie bez spadochronu

Szmugler – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, szósta dla Mike'a Toreno.

Solucja Edytuj

W tej misji na początku liczy się czas. Dostajemy do dyspozycji motor - naszym zadaniem jest przedostanie się na startujący samolot. Zaraz za samochodami przycinamy w lewo i unikając beczek, wychylając się do przodu, wjeżdżamy na rampę. W samolocie wyciągamy broń białą (można użyć broni palnej, lecz gdy nie trafimy w cel, samolot wybuchnie) i wycinamy wszystkich agentów. Zabieramy spadochron, podkładamy ładunek i wyskakujemy z samolotu.

Problem w misji Edytuj

  • Zdarzają się przypadki, gdy gracz, mimo uzyskania największej możliwej prędkości nie jest w stanie dogonić odlatującego samolotu lub ma z tym ogromne problemy. Aby temu zaradzić, zaleca się obniżenie rozdzielczości do niższej (w skrajnych przypadkach nawet do 640x480, jednak 1024x768 również powinno pomóc), a także ustalenie 16-bitowej palety barw.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy w cut-scence widzimy jadące Bobcaty po raz pierwszy, są koloru czarnego. Gdy widzimy je drugi raz, są już białe. Po wejściu na motor z powrotem wracają do czarnego koloru.
  • Samolot Andromada ląduje na lotnisku od strony zachodniej, po chwili gdy znowu widzimy samolot, jest on ustawiony do startu w tą samą stronę, z której przyleciał (nawet po zdobyciu samolotu, nie ma możliwości zawrócenia się nim, między wieżą kontrolną a hangarem).
  • Agenci znajdujący się w samolocie dosyć dziwnie się wypowiadają - wykrzykują dużą liczbę różnych tekstów wyrażających pogardę dla CJ-a ("Carbon-based buffoon" ["Węglowy śmieć"], "You evolved from shrews!" ["Rozwinęliście się z odpadów!"] i tym podobne), choć nieraz po zaatakowaniu gracza mówią zwyczajne "Sorry" ("Przepraszam").

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Szmugler Następna:
Lotnisko Verdant Meadows (SA - HUD) N.O.E. Lotnisko Verdant Meadows (SA - HUD) Czarny projekt

Więcej od Wikii

Losowa wiki