Fandom

GTA Wiki

Szmugler

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Szmugler
(ang. Stowaway)
Szmugler (9).jpg
CJ wyskakuje z eksplodującego samolotu
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Lotnisko Verdant Meadows (SA - HUD).gif Mike Toreno
Lokalizacja lotnisko Verdant Meadows w Bone County, San Andreas
Cel wysadzenie samolotu przemytników
Nagroda $20 000
Wymagania N.O.E.
Odblokowuje Czarny projekt
Niezaliczenie ucieczka samolotu, niewysadzenie samolotu,
wysadzenie samolotu przed ucieczką,
wyskoczenie bez spadochronu

Szmugler – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, szósta dla Mike'a Toreno.

Solucja Edytuj

W tej misji na początku liczy się czas. Dostajemy do dyspozycji motor - naszym zadaniem jest przedostanie się na startujący samolot. Zaraz za samochodami przycinamy w lewo i unikając beczek, wychylając się do przodu, wjeżdżamy na rampę. W samolocie wyciągamy broń białą (można użyć broni palnej, lecz jeśli nie trafimy w cel, samolot wybuchnie) i wycinamy wszystkich agentów CIA. Zabieramy spadochron, podkładamy ładunek i wyskakujemy z samolotu.

Problem w misji Edytuj

  • Zdarzają się przypadki, gdy gracz, mimo uzyskania największej możliwej prędkości nie jest w stanie dogonić odlatującego samolotu lub ma z tym ogromne problemy. By temu zaradzić, zaleca się obniżenie rozdzielczości do niższej (w skrajnych przypadkach nawet do 640x480, jednak 1024x768 również powinno pomóc), a także ustalenie 16-bitowej palety barw.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy w cut-scence widzimy jadące Bobcaty po raz pierwszy, są koloru czarnego. Gdy widzimy je drugi raz, są już białe. Po wejściu na motor z powrotem wracają do czarnego koloru.
  • Samolot Andromada ląduje na lotnisku od strony zachodniej, po chwili gdy znowu widzimy samolot, jest on ustawiony do startu w tą samą stronę, z której przyleciał (nawet po zdobyciu samolotu, nie ma możliwości zawrócenia się nim, między wieżą kontrolną a hangarem).
  • Agenci znajdujący się w samolocie bardzo dziwnie się wypowiadają - wykrzykują dużą liczbę różnych dziwacznych tekstów wyrażających pogardę dla CJ-a i rodzaju ludzkiego jako takiego (Carbon-based buffoon [Węglowy śmieć], You evolved from shrews! [Rozwinęliście się z odpadów!] i tym podobne), choć nieraz po zaatakowaniu gracza mówią zwyczajne Sorry (Przepraszam).
  • Jeśli gracz wyskoczy z samolotu bez spadochronu ukaże się cut-scenka, jak CJ spada na Admirala w Fort Carson i ginie na miejscu.
  • W czasie cut-scenki, agenci trzymają M4, a podczas próby wjazdu do samolotu, trzymają już Micro Uzi.
  • Gdy już wyskoczymy z samolotu kończąc tym samym misję, może akurat przelatywać Beagle lub Cropduster, który nagle zacznie opadać prostopadle do ziemi, po czym zniknie daleko pod nami.
  • Nawet jeśli gracz zdobędzie spadochron przed tą misją, i tak będzie musiał go odebrać od jednego z członków załogi.
  • Można w prosty sposób przejść misję, schodząc z motoru i niszcząc samolot minidziałkiem. Nawet jeśli gracz to zrobi, to po dostaniu się do samolotu ten i tak będzie w powietrzu, a po wyskoczeniu z niego CJ i tak będzie spadał z dużej wysokości.
  • Po wyskoczeniu z samolotu gracz znajdzie się na wysokości, której normalnie nie może osiągnąć żadnym pojazdem latającym, dodatkowo gdy wyskoczymy to pojawi się napis San Andreas - oznacza to, że znajdujemy się poza stanem i dopiero gdy wrócimy na wysokość, którą możemy normalnie osiągnąć pojawi się napis Bone County czyli znajdujemy się już na terenie stanu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Szmugler Następna:
Lotnisko Verdant Meadows (SA - HUD).gif N.O.E. Lotnisko Verdant Meadows (SA - HUD).gif Czarny projekt

Więcej w Fandom

Losowa wiki