Fandom

GTA Wiki

Szalony slalom

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gwiazda (1).png
MISJA DODATKOWA
Szalony slalom
(ang. Cone Crazy)
Szalony slalom (4).jpg
Tommy zbiera jeden z checkpointów
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Lokalizacja parking wielopoziomowy, Ocean Beach, Vice City
Pojazd Stallion
Cel zebranie 5 checkpointów bez przewrócenia słupka
Czas 12 sekund za każdy checkpoint[1]
Nagroda $200[2]
Niezaliczenie przewrócenie słupka,
przekroczenie limitu czasowego,
wyjście z pojazdu

Szalony slalom – jedna z misji dodatkowych w Grand Theft Auto: Vice City. Aby ją rozpocząć, należy wsiąść do Stalliona, zaparkowanego na ostatnim piętrze wielopiętrowego parkingu w Ocean Beach.

Misja ta polega na zebraniu pięciu checkpointów, umieszczonych na dachu tego parkingu. Utrudnieniem jest fakt, że znaczniki znajdują się między słupkami, których dotknięcie zakończy się ich przewróceniem i zakończeniem misji niepowodzeniem. Po przejechaniu przez pierwszy znacznik włącza się timer - liczący od 12 sekund w dół. Zebranie następnego checkpointu spowoduje zwiększenie czasu o następne 12 sekund[1].

Wykonując tę misję po raz kolejny, ilość sekund nagrody zmniejsza się, za każdym razem o jedno, jednak nie spada poniżej sześciu. Przykładową trasę szybkiego zbierania checkpointów przedstawia poniższa galeria.

Ciekawostki Edytuj

  • W pierwszej wersji gry na PlayStation 2, z misją tą wiąże się błąd. Mimo że w każdym kolejnym podejściu do misji bonus czasowy powinien się zmniejszać (z 12 sekund na 11 itd.), nie dzieje się tak. Z tego powodu możliwe jest zarobienie na misji nawet kilku miliardów dolarów (przez ustanowienie za pierwszym razem rekordu wynoszącego 1 sekundę, za drugim - 2 sekundy itd.). Przykładowo, za dwudzieste piąte pobicie rekordu gracz otrzyma dokładnie $3 355 443 200. W kolejnych wersjach gry również da się wykorzystać tę lukę, zarobić jednak można "tylko" około pół miliona.
  • W wydaniu gry przez Kolekcję Klasyki pojawia się błąd uniemożliwiający uruchomienie misji, a mianowicie po wejściu do samochodu gra się zawiesza, a następnie wyłącza. Można tego uniknąć, zmieniając język gry na angielski.

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos PC

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Gdy gracz wykonuje misję po raz kolejny, liczba sekund nagrody zmniejsza się, za każdym razem o jedną, jednak nie spada poniżej sześciu.
  2. Za pierwszym razem; nagroda jest podwajana z każdym pobiciem rekordu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki