Fandom

GTA Wiki

Super Grass Rescue!

6728stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Super Grass Rescue!
Super Grass Rescue! (20).jpg
Informator zostaje usmażony przez syna Jerkova
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Russian Mafia (GTA2 - HUD).gif Russian Mafia
Lokalizacja czerwona budka w Russian HQ,
Industrial, Anywhere City
Cel odbicie z rąk Zaibatsu rosyjskich informatorów,
doprowadzenie informatora do syna Jerkova
Nagroda $80 000
Wymagania respekt +5 dla mafii rosyjskiej
Niezaliczenie śmierć wszystkich rosyjskich informatorów,
śmierć wujka Vanki,
przedwczesna śmierć informatora,
śmierć syna Jerkova

Super Grass Rescue! – jedna z siedmiu misji dla Russian Mafia w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Po raz kolejny, naszym zadaniem będzie ratunek gangsterów z rąk wrogiego gangu. Tym razem chodzi o rosyjskich informatorów, posiadających bardzo ważne informacje. Znajdują się oni na terenie elektrowni Power Core, należącej do Zaibatsu. Zadanie jest bardzo proste, jak na odebrane z czerwonej budki telefonicznej. Ogólnie, na terenie elektrowni będziemy musieli rozprawić się z jedenastoma strażnikami (ośmiu z nich ma pistolety). Garaż, w którym przetrzymywani są Rosjanie jest zamknięty; aby go otworzyć, należy zniszczyć cztery generatory, znajdujące się w rogach elektrowni. Do każdej pary można się dostać, wchodząc na kładkę po odpowiednio zachodniej i wschodniej stronie Power Core. Każdy generator jest chroniony przez dwóch strażników (jeden na kładce, drugi przy generatorze) - pozbywamy się ich, a następnie wysadzamy generatory. Gdy wysadzimy wszystkie cztery generatory, jedziemy ponownie do garażu z Rosjanami. Jednak, przy próbie ucieczki okaże się, że brama elektrowni została zamknięta, a w naszym kierunku zostali wysłani trzej pozostali strażnicy. Zabijamy ich, kradniemy z ulicy jakiś samochód i odwozimy Rosjan do wujka Vanki. Znajduje się on w Lubyance, przy siedzibie radia KGBH. Czekamy, aż przetłumaczy informację i odjeżdżamy. Okazuje się, że pewien człowiek ma plotki na temat żony Jerkova i planuje wyjawić wszystko policji. Aby go złapać, trzeba będzie zdobyć radiowóz (sposób opisany w Cop Car Scrap!). Za jego kierownicą, doganiamy samochód informatora i czekamy, aż ten z niego wysiądzie. Informator nie będzie chciał współpracować - będziemy musieli go dogonić. Gdy to zrobimy, wracamy do radiowozu i odwozimy go do Lubyanka Docks, gdzie zostanie pobity i podpalony.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki