Fandom

GTA Wiki

Super GT

6722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Super GT
SuperGT
SuperGT (IV).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
GTA IV
Typ dwudrzwiowe coupé, sportowy
Producent Dewbauchee
Przypomina Mitsubishi 3000GT (1993; SA),
Aston Martin DB9 (od 2003; IV)
Tuning TransFender
Zobacz F620

Super GT – dwudrzwiowe sportowe coupé występujące w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto IV (jako SuperGT).

W GTA San Andreas Super GT jest wzorowane na Mitsubishi 3000GT, jego tył jest wzorowany na tym z Toyoty Supra z roku 1993. W grze występują jego dwa warianty: z dachem i bez dachu. Jest to jeden z najdroższych pojazdów w grze (za wyeksportowanie go w dokach możemy dostać do $105 000). Można go modyfikować w TransFenderze. Przyspieszenie i prędkość maksymalna Super GT są jednymi z najlepszych w grze, pojazd ten jednak źle się prowadzi przy dużych prędkościach.

W GTA IV SuperGT (produkowany przez firmę Dewbauchee) jest mieszanką dwóch pojazdów. Przód przypomina ten z Astona Martina DB9, tył zaś - Ferrari 612. Do Super GT jest podobny jeden z pojazdów, występujących w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony - F620. Parametry Super GT są bardzo podobne do tych z GTA San Andreas - pojazd jest jednak trochę wolniejszy, lepiej się nim prowadzi i hamuje.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Przed szkołą jazdy w Doherty, po ukończeniu jej na brąz. Ten Super GT zawsze będzie ciemnoczerwony.
  • Za wieżą kontrolną lotniska Easter Bay (zwykle zamknięty).
  • Przy salonie samochodowym Auto Bahn stojącym obok Kasyna Royal w Las Venturas (tylko, gdy potrzebny do eksportu).
  • Dostępny do kupienia w dokach w Easter Basin po ukończeniu list eksportowych (za $84 000).

Grand Theft Auto IV

  • W misji Union Drive.
  • Pojawia się po wpisaniu tego kodu 227-555-0168.
  • Super GT jest posiadany przez osobę pod nazwiskiem Darren Covey. Jest to jeden z przestępców występujących w misji pobocznej Most Wanted (można go znaleźć przez komputer policyjny wpisując jego imię i nazwisko).

Więcej w Fandom

Losowa wiki