Wikia

GTA Wiki

Sunshine Autos

Dyskusja0
5429stron na
tej wiki
BIZNES
Sunshine Autos
Sunshine Autos (VC)
Gra GTA: Vice City
Właściciel BJ Smith (? - 1986),
Tommy Vercetti (1986 - ?)
Cena $50 000
Lokalizacja Sunshine Autos (VC - HUD) Mała Hawana w Vice City
Istnieje  ? - 1984 - 1986 - ?

Disambig Na tę stronę wskazuje przekierowanie ze strony "Salon samochodowy". Zobacz także: misja zakupu salonu "Salon samochodowy"

Sunshine Autos[1] (znany również pod nazwą Salon samochodowy[2]) – salon samochodowy położony w dzielnicy Mała Hawana w Vice City. Biznes występuje w Grand Theft Auto: Vice City Stories oraz Grand Theft Auto: Vice City.

W 1984 roku, salon mieścił się w trzech niewielkich budynkach na małym placu. Jednopiętrowy budynek w południowo-wschodniej części placu pełni najprawdopodobniej funkcję biura, za nim można rozpocząć jeden z pięciu wyścigów Turismo. Dwa pozostałe budynki zapewne mieszczą samochody wystawione na sprzedaż (pełnią funkcję garaży). Na parkingu salonu zaparkowane są trzy samochody: Admiral, Blista Compact oraz Perennial. Oprócz pojazdów, w obrębie salonu można znaleźć jedną z rozwałek, a także wykonać jeden unikatowy szalony skok. Dodatkowo, można tu zakupić następujące pojazdy:

Na południe od istniejącego salonu, położony jest plac budowy nowego budynku salonu. Do 1984 roku na placu zostało wykopane podziemie salonu (garaże). Nowy salon był budowany przez firmę T.U.M.E. Construction.

Do roku 1986 nowy budynek salonu został ukończony, a stary rozebrany. Nowy plac jest ogrodzony siatką, stoi na nim kilka flag z logiem salonu. Sam budynek salonu składa się z dwóch części: nadziemnej, którą stanowi przeszklony, jednopiętrowy budynek, oraz podziemnej. W części podziemnej znajdują się cztery dwumiejscowe garaże, Spray'n'go oraz A+B Auto, w którym można rozpocząć jeden z sześciu wyścigów Vice Street Racer, a także dostarczyć jeden z dwudziestu czterech samochodów do garażu import/eksport.

Przy drzwiach do części nadziemnej salonu można odebrać profity z jego działalności (uzależnione od ilości dostarczonych samochodów do garażu import/eksport; za pierwsze 6 gracz otrzymuje maksymalnie $1 500, za kolejne 6 do $4 000, za kolejne do $6 500, za dostarczenie wszystkich maksymalny dochód zwiększa się do $9 000). W samym salonie gracz ma możliwość zapisania gry, znajdują się tu także następujące samochody:

  • Sentinel (po zakupieniu salonu);
  • Deluxo (po ukończeniu pierwszej listy garażu import/eksport);
  • Sabre Turbo (po ukończeniu drugiej listy garażu import/eksport).

Na piętrze salonu umieszczono kolejne dwa samochody:

  • Sandking (po ukończeniu trzeciej listy garażu import/eksport);
  • Hotring Racer (po ukończeniu czwartej listy garażu import/eksport).

W wersji beta gry, salon nosił miano BJ Smith Used Autos.

Przypisy

  1. Nazwa "Sunshine Autos" jako oficjalne spolszczenie pojawia się tylko w jednym miejscu — w czasie wykonywania misji taksówkarskich:
    american.gxt>TAXI1>WFARE3>Cel: sunshine Autos w Małej Hawanie.
  2. Ta nazwa w czasie gry jest używana znacznie częściej. Obydwie podane nazwy są traktowane jako oficjalne

Więcej od Wikii

Losowa wiki