Wikia

GTA Wiki

Sultan RS

Dyskusja0
5442strony na
tej wiki
POJAZD
Sultan RS
Sultan RS (IV)
Sultan RS (patrz: tył)
Występuje w
GTA IV
Typ supersamochód
Producent Karin
Przypomina Lexus IS/Mitsubishi Lancer Evolution/Subaru Impreza GD
Zobacz Sultan

Sultan RS – supersamochód, występujący w Grand Theft Auto IV. Jest to zmodyfikowana wersja Sultana, tak jak on, przypominająca mieszankę trzech samochodów: Subaru Imprezy GD z lat 2001-2005, Lexusa IS z lat 1998-2005 (przód) i Mitsubishi Lancera Evolution z lat 1998-99 (tył i boki). Jest on produkowany przez firmę samochodową Karin. Ma maskę z włókna węglowego, wydech z boku, nowe koła i niższe zawieszenie. Występuje w kilku kolorach, maska zawsze jest czarna. Niektóre nie mają wlotu powietrza na masce. W przeciwieństwie do seryjnego Sultana, wersja usportowiona jest pozbawiona systemu ABS na co świadczą ślady opon pozostawione na asfalcie przy gwałtownym hamowaniu.

Sultan RS jest jednym z najlepszych pojazdów w grze, jego przyspieszenie jest najlepsze w grze, a prowadzenie świetne. Pojazd ten został stworzony do wyścigów, toteż świetnie się do nich nadaje. Jest jednak niezbyt dobry w jeździe po mokrej nawierzchni lub w terenie. Sultan RS ma także bardzo dobre hamulce, pozwalające na przejście z dużej prędkości do zatrzymania.

W Grand Theft Auto V samochód sam w sobie nie występuje, jednak po założeniu klatki do zwykłego Sultana, pojawiają się na nim oznaczenia Sultana RS.

Występowanie Edytuj

  • W krzakach za garażem starej willi w Westdyke; willa ta znajduje się na końcu nieutwardzonej drogi, w północnej części dzielnicy.
  • W Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony samochód ten występuje w jednej z wojen narkotykowych w misji pobocznej Drug Wars.                                                                                                         

Więcej od Wikii

Losowa wiki