Fandom

GTA Wiki

Sultan RS

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gwiazda (1).png
POJAZD
Sultan RS
Sultan RS (IV).jpg
Sultan RS (patrz: tył)
Występuje w
GTA IV
GTA V
Typ supersamochód
Producent Karin
Przypomina Lexus IS/Mitsubishi Lancer Evolution/Subaru Impreza GD
Zobacz Sultan

Sultan RS – supersamochód występujący w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. Jest to zmodyfikowana wersja Sultana, tak jak on przypominająca mieszankę trzech samochodów: Subaru Imprezy GD z lat 2001-2005, Lexusa IS z lat 1998-2005 (przód) i Mitsubishi Lancera Evolution z lat 1998-99 (tył i boki). Jest on produkowany przez firmę samochodową Karin. Ma maskę z włókna węglowego, wydech z boku, nowe koła i niższe zawieszenie. Występuje w kilku kolorach, maska zawsze jest czarna. Niektóre nie mają wlotu powietrza na masce. W przeciwieństwie do seryjnego Sultana, wersja usportowiona jest pozbawiona systemu ABS na co świadczą ślady opon pozostawione na asfalcie przy gwałtownym hamowaniu.

Sultan RS jest jednym z najlepszych pojazdów w grze, jego przyspieszenie jest najlepsze w grze, a prowadzenie świetne. Pojazd ten został stworzony do wyścigów, toteż świetnie się do nich nadaje. Jest jednak niezbyt dobry w jeździe po mokrej nawierzchni lub w terenie. Sultan RS ma także bardzo dobre hamulce, pozwalające na przejście z dużej prędkości do zatrzymania.

W Grand Theft Auto V samochód pojawił się w dodatku wydanym 28 stycznia 2016. Można go uzyskać poprzez zabranie normalnego Sultana do Benny's Original Motor Works i wykupienie ulepszenia do Sultana RS. Koszt ulepszenia wynosi 795 000$.

Występowanie Edytuj

GTA IV Edytuj

  • W krzakach za garażem starej willi w Westdyke; willa ta znajduje się na końcu nieutwardzonej drogi, w północnej części dzielnicy.
  • W Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony samochód ten występuje w jednej z wojen narkotykowych, w misji pobocznej Drug Wars.                                                                                                         

Więcej w Fandom

Losowa wiki