Fandom

GTA Wiki

Sultan RS

7036stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Gwiazda (1).png
POJAZD
Sultan RS
Sultan RS (IV).jpg
Sultan RS (patrz: tył)
Występuje w
GTA IV
GTA V
Typ supersamochód
Producent Karin
Przypomina Lexus IS/Mitsubishi Lancer Evolution/Subaru Impreza GD
Zobacz Sultan

Sultan RS – supersamochód występujący w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. Jest to zmodyfikowana wersja Sultana, tak jak on przypominająca mieszankę trzech samochodów: Subaru Imprezy GD z lat 2001-2005, Lexusa IS z lat 1998-2005 (przód) i Mitsubishi Lancera Evolution z lat 1998-99 (tył i boki). Jest on produkowany przez firmę samochodową Karin. Ma maskę z włókna węglowego, wydech z boku, nowe koła i niższe zawieszenie. Występuje w kilku kolorach, maska zawsze jest czarna. Niektóre nie mają wlotu powietrza na masce. W przeciwieństwie do seryjnego Sultana, wersja usportowiona jest pozbawiona systemu ABS na co świadczą ślady opon pozostawione na asfalcie przy gwałtownym hamowaniu.

Sultan RS jest jednym z najlepszych pojazdów w grze, jego przyspieszenie jest najlepsze w grze, a prowadzenie świetne. Pojazd ten został stworzony do wyścigów, toteż świetnie się do nich nadaje. Jest jednak niezbyt dobry w jeździe po mokrej nawierzchni lub w terenie. Sultan RS ma także bardzo dobre hamulce, pozwalające na przejście z dużej prędkości do zatrzymania.

W Grand Theft Auto V samochód pojawił się w dodatku wydanym 28 stycznia 2016. Można go uzyskać poprzez zabranie normalnego Sultana do Benny's Original Motor Works i wykupienie ulepszenia do Sultana RS. Koszt ulepszenia wynosi $795 000.

Występowanie Edytuj

GTA IV Edytuj

GTA V Edytuj

  • Można go zdobyć przerabiając zwykłego SultanaBenny's Original Motor Works za $795 000.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki