Fandom

GTA Wiki

Sultan

6725stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Sultan
Sultan (SA).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
GTA IV
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ czterodrzwiowy sedan (SA), sportowy (IV,V)
Producent Karin
Przypomina Subaru Impreza WRX (SA),
Lexus IS/Subaru Impreza GD (IV,V)
Tuning Archanioły na kołach (SA)
Los Santos Customs, Beeker's Garage (V)
Zobacz Sultan RS

Sultan – czterodrzwiowy sedane występujący w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V.

W GTA San Andreas, Sultan jest wzorowany na Subaru Impreza WRX z lat 1992-2000. Tak jak pierwowzór, Sultan ma mały, podkręcony silnik i napęd na cztery koła. Parametry Sultana są bardzo dobre; pojazd ten jest jednym z najszybszych w grze (najszybszym spośród pojazdów czterodrzwiowych). Napęd na cztery koła powoduje mniejsze prawdopodobieństwo wypadnięcia z drogi. Ogólnie, Sultan jest bardzo dobrym pojazdem do wyścigów, pościgów policyjnych, strzelanin (jest czteromiejscowy), jak i spokojnej jazdy po mieście. Ma także szerokie możliwości modyfikacji (w warsztacie Archanioły na kołach).

Sultan, w GTA IV, jest produkowany przez firmę Karin. Przypomina mieszankę trzech samochodów: Lexusa IS z lat 1998-2004 (przód), Mitsubishi Lancera Evolution z lat 1998-99 (tył i boki) i Subaru Imprezy GD z lat 2001-2005 (całość). Tak jak w GTA: San Andreas, jest szybki, ma dobre przyspieszenie i dobrze się go prowadzi. Jest napędzany silnikiem V6, nadal ma napęd na cztery koła. Jest to jeden z najlepszych pojazdów czterodrzwiowych w grze. W GTA IV, występują trzy warianty Sultana: zwykły, zmodyfikowany i Sultan RS. Pierwsze dwa są czterodrzwiowymi sedanami, trzeci - dwudrzwiowym coupé. Zmodyfikowany Sultan występuje w kolorze niebieskim (jest używany przez Korean Mob) i ma duży spoiler.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto IV

  • Pojawia się najczęściej w Alderney.
  • Zmodyfikowane jego wersje pojawiają się najczęściej w Alderney City, Alderney.
  • Niebieski Sultan z czarnymi felgami stoi na podjeździe przy domu na Aspidin Drive, Berchem, Alderney (po otrzymaniu wiadomości od Steviego).

Grand Theft Auto V

  • Pojawia się w Małym Seulu.
  • Czasami podczas pościgu za złodziejem, który okradł jedno z kin możemy zobaczyć, że ucieka on Sultanem. Można go zabić i przywłaszczyć sobie pojazd.

Więcej w Fandom

Losowa wiki