FANDOM

MISJA
Sue Me Sushi
(pol. Pozwij za sushi)
Sue Me Sushi (10)
Kierowca przyznaje się do pracy dla Yardies
Gra Grand Theft Auto Advance
Dla Asuka Kasen (A - HUD) Asuka Kasen
Lokalizacja willa Asuki w Bedford Point,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel znalezienie kierowcy rozwożącego zepsute ryby
Nagroda $10 000 lub $20 000
Wymagania Scorned Lover
Odblokowuje Down The River
Niezaliczenie upływ czasu (5:00),
śmierć kierowców (nie trzeciego),
zniszczenie ciężarówek

Sue Me Sushi – misja w Grand Theft Auto Advance, piąta dla Asuki Kasen.

Solucja Edytuj

Do sieci restauracji sushi Asuki jakiś dostawca dostarczył zepsute ryby, które wywołały u klientów zatrucia, a Asuka została przez nich pozwana. Każe Mike'owi wytropić winowajcę i przywieźć go do jej willi.

Po wyjściu z willi na radarze pojawią się trzy zielone punkty, oznaczające lokalizację podejrzanych kierowców. Jeżdżą odpowiednio po Bedford Point, Aspatrii i Newport. Na zadanie mamy pięć minut, dlatego dobrze jest rozpocząć je od najdalszego kierowcy (w Aspatrii). Musimy zmusić każdego z kierowców do opuszczenia ciężarówki, parę razy się z nią zderzając.

Kierowca wysiądzie z ciężarówki, a Mike sprawdzi jej ładunek. W każdym przypadku kierowca będzie chciał walczyć z Mikiem, używając pięści, kija bejsbolowego lub pistoletu. Spełniamy ich życzenia i obijamy ich kijem bejsbolowym, uważając żeby ich nie zabić. Niezależnie od wybranej kolejności, winny kierowca zawsze będzie ostatnim, z którym się spotkamy. Po obiciu jego ciężarówki przyzna się do współpracy z Yardies, a po walce z Mikiem zgodzi się pojechać z nim do willi Asuki. W tym momencie możemy go dobić (wówczas nagroda za misję wyniesie $10 000) lub nie (wtedy za misję otrzymamy $20 000).

Po dokonaniu wyboru wsiadamy do ciężarówki kierowcy i wracamy nią do willi Asuki.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Wykonanie: GTASeriesVideos GBA

Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Sue Me Sushi Następna:
Asuka Kasen (A - HUD) Scorned Lover Asuka Kasen (A - HUD) Down The River