Gwiazda (1)

Strzelanina! – piąta i ostatnia misja telefoniczna w Grand Theft Auto: Vice City.

Solucja Edytuj

Tym razem musimy przerwać transakcję, która ma miejsce na dachu lodziarni, wziąć towar i uciec z nim na lądowisko dla helikopterów na lotnisku. Udajemy się przez bramę (znajdującą się na lewo od budki telefonicznej) na tyły fabryki, wybijamy wszystkich wrogów (najlepiej przy użyciu M4 - ta broń znajduje się tuż przy bramie wejściowej - lub karabinu snajperskiego). Pomocne mogą się okazać granaty. Po zabiciu wrogów (są uzbrojeni w SMG, więc ich ataki są niebezpieczne) udajemy się na dach lodziarni. Tam, tuż przy teczce, uważamy na kilku uzbrojonych mężczyzn, ukrywających się za skoczniami (najlepiej po prostu obejść skocznie, aby uniknąć bycia otoczonym lub wrzucić pomiędzy nie granat). Kiedy już zabierzemy teczkę, musimy się udać na lądowisko dla helikopterów na lotnisku. Przydatnym może się tutaj okazać podstawiony Maverick.

Jeśli jednak nie chcemy bawić się w Terminatora, załatwiamy sobie przed misją helikopter i po rozpoczęciu misji lądujemy na dachu na północ od lodziarni (a dokładniej na północ od różowego kwadratu), wysiadamy i zabijamy ukrywających się gangsterów. Następnie zeskakujemy, żeby wziąć teczkę i lecimy podstawionym helikopterem na lotnisko.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna misja zlecana przez Pana Czarnego, w czasie której nasz zleceniodawca nie podał żadnych informacji przyklejonych pod budką telefoniczną. W pierwszej i drugiej misji całość misji była podana na kartce przyklejoną pod telefonem, w trzeciej misji w dokumentach umieszczonych pod budką znalazły się opisy postaci i miejsc będących celami misji, natomiast w czwartej misji w tym miejscu znalazła się tylko informacja o docelowym położeniu aktówki.
  • W tej misji występują czarny Admiral i czarne Pony.

Poprzednia: Strzelanina!
Pan Czarny (VC - HUD) Draka z teczką
Klub Malibu (VC - HUD) Strzelec