Fandom

GTA Wiki

Stretch

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Stretch
Stretch (III).jpg
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Advance
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ limuzyna
Producent Dundreary (IV), Albany (V)
Przypomina Lincoln Town Car (od 1998; III, LCS),
Cadillac DeVille (1985-88; VC, VCS),
Lincoln Town Car (1990-97; SA),
Mercury Grand Marquis (2003-05; IV)
Tuning TransFender (SA),
Los Santos Customs (V)
Wartość pojazdu $1 216 (A)
Prędkość 65 mph (A)
Zobacz Limuzyna, Royal Stretch, Stretch Limousine, Sports Limousine, Dementia Limousine, Limuzyna grupy Love Fist, Limo, Stretch E

Disambig.svg Ten artykuł opisuje limuzynę Stretch, występującą w uniwersach 3D i HD. Może chodziło Ci o limuzynę Stretch Limousine, występującą w Grand Theft Auto 2?

Stretch – czterodrzwiowa limuzyna występująca w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto Advance, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV oraz Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

Wygląd Stretcha zmieniał się podczas serii GTA, wciąż jest jednak wzorowany na amerykańskich limuzynach z odpowiednich okresów:

  • W GTA III i Liberty City Stories, Stretch przypomina Lincolna Town Car, produkowanego od roku 1998.
  • W GTA: Vice City i Vice City Stories, jest wzorowany na Cadillacu DeVille z lat 1985-88.
  • W GTA: San Andreas, Stretch jest wzorowany na Lincolnie Town Car z lat 1990-97.
  • W GTA IV, jest to wydłużona wersja Admirala, tak jak on, wzorowana na Mercurym Grand Marquis z lat 2003-05.
  • W GTA V, jest to wydłużona wersja Washingtona i tak jak on wzorowany jest na Lincolnie Town Car z lat 1998-2002.

Chociaż Stretch jest limuzyną, mieści tylko czterech pasażerów. Jedną z wyróżniających się części pojazdu jest antena telewizyjna zamontowana na bagażniku w GTA Vice City, Advance, Vice City Stories i GTA IV. Wnętrze limuzyny zostało urozmaicone dopiero w GTA IV, w tej grze w Stretch znajduje się oświetlenie w dachu i w podłodze, minibar i dwa telewizory. W GTA IV, Stretch ma też bardziej wytrzymałe szyby.

W większości gier z serii, Stretch może występować w ograniczonej liczbie kolorów: w GTA Liberty City Stories i Vice City Stories występuje tylko w kolorze ciemnoszarym (w dwóch misjach w GTA III występuje wersja czarna, czasami można natrafić na wersję jasnoszarą na ulicach); w Vice City - w jasnoszarym (podczas misji dla Avery'ego Carringtona występuje wersja czarna, a podczas misji Facet imieniem Martha - złota). W GTA San Andreas, Stretch występuje tylko w kolorze białym (czarna wersja występuje w misji Z zimną krwią, a w misji Jizzy - biało-czarna). Można go tuningować w Transfenderze.

Ogólnie, parametry Stretcha są średnie; jest on bardzo długi, co pomimo silnika V8 powoduje jego powolność. Jego długość przeszkadza także w manewrowaniu na małych przestrzeniach i wchodzeniu w zakręty przy dużych prędkościach. Łatwo wywrócić go na bok. Jest najlepszym wyborem do jeżdżenia po mieście, czy ucieczki przed stróżami prawa, przez to że policja będzie wjeżdżała mu w tył i go przyspieszała.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA Advance za kierownicą limuzyny zawsze będzie siedział alfons.
  • W GTA IV wewnątrz tego pojazdu są 2 ekrany telewizyjne. Przedstawiają Sultana RS oraz Ponton.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto Advance

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto V

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki