Fandom

GTA Wiki

Strefa 69

6919stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Strefa 69 (SA).jpg

Strefa 69 (ang. Area 69), znana oficjalnie jako Teren prywatny (ang. Restricted Area) – bardzo dobrze chroniony tajemniczy obiekt badań wojska w Bone County, San Andreas. Baza znajduje się na zachód od Las Venturas. Jej nazwa jest wzorowana na istniejącej w USA Strefie 51. Po wejściu do strefy dostaniemy 5. stopień poszukiwań. W bazie rozgrywa się większa część misji Czarny projekt. Jest chroniona również rakietami ziemia-powietrze.

Przedmioty, broń Edytuj

Pojazdy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wewnątrz bazy obok czerwonego korytarza widoczne są dwie głowice jądrowe.
  • W jednym z laboratoriów na łóżku operacyjnym widoczny jest łom bardzo podobny do tego z gry Half-Life. Samo laboratorium jest niemal identyczne z tym, które pojawia się na jednej z pierwszych map w dodatku do ww. gry – Half-Life: Blue Shift.
  • Podczas misji Czarny projekt na każdej wieży są reflektory, mimo że nie ma ich podczas normalnej gry.
  • W całej bazie wojskowej jest mnóstwo pancerzy.
  • Mimo że jest to baza wojskowa, podczas normalnej gry nie ma tam żołnierzy, a w wypadku wtargnięcia na jej teren, będą pojawiać się tylko policjanci. To samo tyczy się Easter Basin Naval Station — po terenie bazy również będą nas ścigać tylko policjanci.
  • Liczba 69 to kolejna w grze aluzja do pozycji seksualnej.
  • Jeżdżąc samochodem z otwartą maską po terenie bazy można łatwo zauważyć, że w niektórych miejscach ziemia jest prześwietlana zielonym bądź czerwonym światłem.
  • Po wykonaniu misji Czarny projekt można będzie wejść do bazy przez otwór w ziemi (tam, gdzie znajduje się Jetpack).

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki