Wikia

GTA Wiki

Street of Rage

Dyskusja0
5193strony na
tej wiki
MISJA
Street of Rage
Street of Rage
Huang zabija ostatniego napastnika, używając granatu.
Gra Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Dla Wade Heston (CW - HUD) Wade Heston
Lokalizacja Northern Gardens, Bohan
Cel uratowanie Hestona
Nagroda $200
Wymagania Weapons of Mass Distraction
Odblokowuje Missed the Boat?
Niezaliczenie śmierć Hestona

Street of Rage – misja w Grand Theft Auto: Chinatown Wars, czwarta od Wade'a Hestona.

Solucja Edytuj

Po cut-scence dostaniemy maila od Hestona. Wade razem z jego drużyną są w potrzasku w Steinway. Jedziemy tam jak najszybciej. Gdy tam dojedziemy, wysiadamy z wozu i rozwalamy wszystkich oznaczonych czerwonymi strzałkami (na samym początku drogi znajduje się karabin i pancerz), nie dopuszczając do śmierci wszystkich policjantów. Na koniec kierujemy się do żółtego znacznika. Tam, od Hestona dzieli nas gangster z minigunem, którego kilka kul, niezależnie od stanu zdrowia i pancerza, pozbawia nas życia. Czekamy, aż rozwali wszystkie samochody, a gdy zejdzie na bok i przestanie strzelać, obchodzimy mur, zabieramy granaty i przechodzimy prędko na drugą stronę, najbliżej napastnika (jest tam charakterystyczny kawałek muru, który chroni nas przed kulami miniguna). Gdy znów wyjdzie na środek i zacznie strzelać, rzucamy w niego granatem, wychodzimy z kryjówki i dobijamy, lub rzucamy granatami do skutku. Minigun zabieramy, to bardzo przydatna (i droga) broń. Na koniec podchodzimy do Hestona.

Scenariusz Edytuj

Misje w Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Poprzednia: Street of Rage Następna:
Wade Heston (CW - HUD) Weapons of Mass Distraction Wu Lee (CW - HUD) Missed the Boat?

Więcej od Wikii

Losowa wiki