Fandom

GTA Wiki

Street of Rage

6728stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Street of Rage
Street of Rage.png
Huang zabija ostatniego napastnika, używając granatu.
Gra Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Dla Wade Heston (CW - HUD).gif Wade Heston
Lokalizacja Northern Gardens, Bohan
Cel uratowanie Hestona
Nagroda $200
Wymagania Weapons of Mass Distraction
Odblokowuje Missed the Boat?
Niezaliczenie śmierć Hestona

Street of Rage – misja w Grand Theft Auto: Chinatown Wars, czwarta od Wade'a Hestona.

Solucja Edytuj

Po cut-scence dostaniemy mail od Hestona. Wade razem z jego drużyną są w potrzasku w Steinway. Jedziemy tam jak najszybciej. Gdy tam dojedziemy, wysiadamy z wozu i rozwalamy wszystkich oznaczonych czerwonymi strzałkami (na samym początku drogi znajduje się karabin i pancerz), nie dopuszczając do śmierci wszystkich policjantów. Na koniec kierujemy się do żółtego znacznika. Tam, od Hestona dzieli nas gangster z minigunem, którego kilka kul, niezależnie od stanu zdrowia i pancerza, pozbawia nas życia. Czekamy, aż rozwali wszystkie samochody, a gdy zejdzie na bok i przestanie strzelać, obchodzimy mur, zabieramy granaty i przechodzimy prędko na drugą stronę, najbliżej napastnika (jest tam charakterystyczny kawałek muru, który chroni nas przed kulami miniguna). Gdy znów wyjdzie na środek i zacznie strzelać, rzucamy w niego granatem, wychodzimy z kryjówki i dobijamy, lub rzucamy granatami do skutku. Minigun zabieramy, to bardzo przydatna (i droga) broń. Na koniec podchodzimy do Hestona.

Scenariusz Edytuj

Misje w Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Poprzednia: Street of Rage Następna:
Wade Heston (CW - HUD).gif Weapons of Mass Distraction Wu Lee (CW - HUD).gif Missed the Boat?

Więcej w Fandom

Losowa wiki