Fandom

GTA Wiki

Stratum

6724strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Stratum
Stratum (IV).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
GTA IV
GTA V
Typ czterodrzwiowe kombi
Producent Zirconium
Przypomina Audi S4, Honda Accord (1994-97)
Tuning Archanioły na kołach (SA)
Los Santos Customs, Beeker's Garage (V)

Stratum – czterodrzwiowe kombi średniego rozmiaru występujące w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV oraz Grand Theft Auto V.

W GTA San Andreas, Stratum jest wzorowany na Hondzie Accord z lat 1994-97. Stratum jest jednym z kilku pojazdów w grze, których odpowiedniki zostały wyprodukowane po akcji gry. Jest także jednym z sześciu pojazdów, które mogą być modyfikowane w warsztacie Archanioły na kołach. Przyspieszenie i prędkość maksymalna Stratuma są bardzo dobre, co jest dziwne, ze względu na jego rozmiary. Stratum jest napędzany silnikiem V6, ma napęd na tylne koła. Jest czteroosobowy, co w połączeniu z innymi parametrami, czyni go dobrym pojazdem do strzelanin (chociaż jest niezbyt wytrzymały).

W GTA IV, Stratum jest produkowany przez firmę Zirconium. Nadal jest wzorowany na Hondzie Accord z lat 1994-97, jednak przód przypomina ten z Nissana Skyline R32, tył zaś na Toyocie Camry z lat 1996-2001. Jest napędzany przez silnik V6, ma dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną, ograniczaną przez masę i wielkość. Stratum dość dobrze się prowadzi, wytrzymałość nadal jest niska.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto IV

Więcej w Fandom

Losowa wiki