Straż przednia

6728stron na

Straż przednia
(ang. Outrider)
Straż przednia (11).jpg
CJ niszczy jedną z blokad
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Triady (SA - HUD).gif Triady
Lokalizacja garaż CJ-a w Doherty, San Fierro, San Andreas
Cel eskorta furgonetki do fabryki
Nagroda $9 000,
szacunek +,
3. poziom poszukiwań
Wymagania Mike Toreno
Odblokowuje Tropem pismaka
Niezaliczenie zniszczenie furgonetki lub wozu T-Bone'a

Straż przednia – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, trzecia dla Triad.

Solucja Edytuj

Zaraz po rozpoczęciu misji dzwoni Jizzy B. - chce pomocy w pewnym przedsięwzięciu. Jedziemy więc na stację Xoomer, aby spotkać się z T-Bone'em. Tam, po przerywniku razem z Mike'em i T-Bone'em jedziemy trochę dalej, zabieramy broń i wsiadamy na motor. Naszym zadaniem jest zniszczenie czterech blokad, zanim dotrze do nich furgonetka. Używamy do tego wyrzutni rakiet - możemy zużyć po kilka rakiet na blokadę. Resztę gangsterów wykańczamy snajperką. Potem wracamy do furgonetki i razem z nią wjeżdżamy do fabryki.

Ciekawostki Edytuj

  • W trakcie tej misji gracz nie dostanie żadnego poziomu poszukiwań, aczkolwiek po ukończeniu misji dostanie 3 gwiazdki.

Poprzednia: Straż przednia Następna:
Syndykat Loco (SA - HUD).gif Mike Toreno C.R.A.S.H. (SA - HUD).gif Tropem pismaka