Fandom

GTA Wiki

Stinger

6738stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gwiazda (1).png
POJAZD
Stinger
Stinger (V).jpg
Występuje w
GTA 1
GTA 2
GTA III
GTA Vice City
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA V
Typ dwudrzwiowy, sportowy (uniwersum 3D)),
klasyk sportowy (uniwersum HD)
Producent Grotti
Przypomina Chevrolet Corvette (GTA1, GTA2),
Toyota MR2 (III, LCS),
Ferrari Daytona Spyder (VC, VCS)
Ferrari Dino (V)
Tuning Los Santos Customs, Beeker's Garage
Wartość pojazdu $10 000 (GTA1: San Andreas),
$8 000 (GTA1: Liberty City i Vice City),
ElectroFingers (GTA2)
Zobacz Stinger Z29,
Yakuza Stinger,
Police Stinger,
Monroe

Stinger – samochód sportowy występujący w Grand Theft Auto I, Grand Theft Auto 2, Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto V. Co ciekawe, Stinger nie wystąpił w Grand Theft Auto: San Andreas (jednak miał wystąpić w tej grze).

Opis Edytuj

W GTA 1 Stinger jest wzorowany na Chevrolecie Corvette C3 z lat 1968-72, w GTA 2 — na jego starszej wersji, Chevrolecie Corvette C2 z roku 1963. W GTA1 można go znaleźć we wszystkich miastach występujących w grze, w GTA2 zaś można go znaleźć tylko w Industrial. Obie wersje są bardzo szybkie i dobrze się prowadzą.

W GTA III i Liberty City Stories Stinger występował w dwóch wersjach: z dachem lub bez dachu. W obu grach przypomina Toyotę MR2 Spyder (1999-07). Parametry Stingera są jednymi z najlepszych w obu grach. Pojazd ten jest bardzo szybki, ma dobre przyspieszenie i dobrze się go prowadzi. Jego przyczepność pozwala poruszać się pod kątem po Cochrane Dam. Mają napęd na tylne koła. W obu grach, wystąpił wariant, używany przez YakuzęYakuza Stinger. W GTA III, Stinger miał początkowo nosić nazwę Shark.

W GTA Vice City i Vice City Stories Stinger przypomina Ferrari Daytonę Spyder z lat 1968-73. Podobnego pojazdu używał Sonny Crockett w serialu Miami Vice - jest to kolejne odniesienie gry do tegoż serialu.

W GTA V Stinger jest wzorowany na Ferrari Dino. Jest produkowany przez Grotti. Pojazd ma dobre przyśpieszenie i prędkość, gorsze hamowanie i źle wchodzi w zakręty.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

  • W alejce przy willi, położonej na zachód od przyszłej willi Cataliny w Cedar Grove, Shoreside Vale.
  • Jeździ po Wyspie Staunton i Shoreside Vale.

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto V

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki