FANDOM

Gwiazda (1)

Stinger – samochód sportowy występujący w Grand Theft Auto I, Grand Theft Auto 2, Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto V. Co ciekawe, Stinger nie wystąpił w Grand Theft Auto: San Andreas (jednak miał wystąpić w tej grze).

Opis Edytuj

W GTA 1 Stinger jest wzorowany na Chevrolecie Corvette C3 z lat 1968-72, w GTA 2 — na jego starszej wersji, Chevrolecie Corvette C2 z roku 1963. W GTA1 można go znaleźć we wszystkich miastach występujących w grze, w GTA2 zaś można go znaleźć tylko w Industrial. Obie wersje są bardzo szybkie i dobrze się prowadzą.

W GTA III i Liberty City Stories Stinger występował w dwóch wersjach: z dachem lub bez dachu. W obu grach przypomina Toyotę MR2 Spyder (1999-07). Parametry Stingera są jednymi z najlepszych w obu grach. Pojazd ten jest bardzo szybki, ma dobre przyspieszenie i dobrze się go prowadzi. Jego przyczepność pozwala poruszać się pod kątem po Cochrane Dam. Mają napęd na tylne koła. W obu grach, wystąpił wariant, używany przez YakuzęYakuza Stinger. W GTA III, Stinger miał początkowo nosić nazwę Shark.

W GTA Vice City i Vice City Stories Stinger przypomina Ferrari Daytonę Spyder z lat 1968-73. Podobnego pojazdu używał Sonny Crockett w serialu Miami Vice - jest to kolejne odniesienie gry do tegoż serialu.

Stinger miał się pojwić w GTA San Andreas, lecz został usunięty.Miał wyglądać jak ten z GTA Vice City. Można go zdobyć przez mody.

W GTA V Stinger jest wzorowany na Ferrari Dino. Jest produkowany przez Grotti. Pojazd ma dobre przyśpieszenie i prędkość, gorsze hamowanie i źle wchodzi w zakręty.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

  • W alejce przy willi, położonej na zachód od przyszłej willi Cataliny w Cedar Grove, Shoreside Vale.
  • Jeździ po Wyspie Staunton i Shoreside Vale.

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto V

Galeria Edytuj