Fandom

GTA Wiki

Statue of Happiness

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Out of Commission (34).jpg

Statue of Happines

Statue of Happiness (pol. Statua Radości) – olbrzymi pomnik świecący wieczorem, umiejscowiony na Happiness Island (pol. Wyspa Radości), od której wzięła nazwę.

Pomnik przedstawia kobietę stojącą z kubkiem kawy w ręku. Jest to nawiązanie i być może forma ironii z nowojorskiej Statuy Wolności.

Wokół „nóg” pomnika są 2 piętra, na które można się dostać poprzez klatkę schodową. W GTA IV znaleźć tu można 6 gołębi.

Statua została podarowana miastu przez Francuzów w 1886 roku, jako symbol radości z okazji 100 lat wolności Ameryki od kuchni brytyjskiej i brytyjskiego akcentu.

Pomnik opisany jest na stronie Peepthatshit.com.

Ciekawostki Edytuj

  • Na jednym z podestów statuy (da się tam wlecieć tylko za pomocą helikoptera), na ścianie widnieje napis No Hidden Content This Way (Tu nie ma żadnych ukrytych treści). Obok przy tabliczce znajdują się drzwi przez które da się „przeniknąć”. W pomieszczeniu za nimi znajduje się drabina, na której szczycie znajduje się ogromne, ruchome serce powieszone na łańcuchach. Serca tego nie da się zniszczyć.
  • Twarz kobiety przypomina twarz Hillary Clinton z plakatu wyborczego, co jest kolejnym Easter Eggiem.
  • Z kubka kawy unosi się para, co również jest Easter Eggiem.
  • Na drugim podeście można znaleźć pamiątkę w postaci bluzy z napisem Happiness Is... Land.
    • W Grand Theft Auto Online w dniach od 3 do 6 lipca gracz w niektórych zrzutach skrzyń specjalnych może znaleźć prawie identyczną koszulkę. Jedyną różnicą jest to, że na tyle nie ma napisu "land" oraz posiada ona krótkie rękawy.
  • W misji Małpie figle zostaje wspomniana przez Michaela.

Więcej w Fandom

Losowa wiki