FANDOM

POSTAĆ
Stary pan z Dalekiego Wschodu
Stary pan z Dalekiego Wschodu (III)
Występuje w
GTA III
Płeć Mężczyzna
Narodowość Chińczyk[1]
Związki Donald Love

Stary pan z Dalekiego Wschodu[2] (ang. Old Oriental Gentleman) – postać epizodyczna występująca w Grand Theft Auto III. W misji Wyzwoliciel musimy odbić go z rąk Kartelu Kolumbijskiego. Jest przyjacielem i bliskim współpracownikiem Donalda Love'a.

Został zatrzymany na Lotnisku Międzynarodowym Francis za nieposiadanie dokumentów takich jak wiza czy paszport. Nie potrafił powiedzieć więcej niż trzech słów po angielsku i wskazać swojego kraju na mapie. Nie próbował również ubiegać się o azyl i status uchodźcy. W rezultacie został przetransportowany do więzienia, po czym miał zostać wywieziony z kraju.

Spotykamy go po raz pierwszy w cut-scence wprowadzającej, kiedy to członkowie Kartelu uprowadzają jego z konwoju, a Claude'a i 8-Balla zostawiają w spokoju.

W trakcie gry nie pada jego imię ani nazwisko, gdyż nie wypowiada on ani jednego słowa. Sam Love nazywa go moim przyjacielem, moim orientalnym przyjacielem czy moim współpracownikiem.

Prowadzi on również Konwojowóz w misji Konwojent.

Występowanie w misjach Edytuj

Przypisy

  1. http://www.rockstargames.com/libertytree/aug2001/story5.html
  2. W grze człon Daleki Wschód jest pisany małymi literami, co jest błędem ortograficznym.