Fandom

GTA Wiki

Stalowe koła

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Stalowe koła
(ang. Alloy Wheels of Steel)
Stalowe koła (6).jpg
Tommy ściga się na Angelu
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Mitch Baker (VC - HUD).gif Mitch Baker
Lokalizacja The Greasy Chopper w Downtown, Vice City
Cel wygranie wyścigu
Nagroda $1 000
Wymagania Love Juice
Odblokowuje Zadzieranie z gościem
Niezaliczenie zaatakowanie harleyowców,
przegrana wyścigu

Stalowe koła – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Mitch Baker.

Solucja Edytuj

Tommy chce, aby Baker został ochroniarzem na koncercie Love Fist. Ten jednak mówi, iż przysługi robi tyko swoim ludziom. Aby do nich dołączyć, Tommy musi wygrać wyścig z trzema innymi członkami gangu motocyklistów.

Po skończonej cut-scence musimy zabrać Freewaya lub Angela do wyścigu. Najlepszym rozwiązaniem będzie wzięcie jednego z Angeli stojących przed barem, gdyż w tej misji harleye te mają unikalny handling. Następnie udajemy się na miejsce startowe. Po odliczeniu czasu zaczyna się wyścig z trzema ludźmi Bakera, który musimy wygrać. Nie jest to nadzwyczaj trudne zadanie - wystarczy po prostu dobrze dobrać prędkość: wystarczająco szybką, aby nie zostać w ogonie i jednocześnie przy większych zakrętach (ponad 90°) nie spaść z motoru. Harleyowcy spadną ze swoich jednośladów niedaleko Tacopalypse i naszej kryjówki - Kamienicy przy stadionie. Nawet jeśli będziemy jechali wolno, możemy ich w tamtym miejscu wyprzedzić, gdyż, nim ludzie Bakera wsiądą na motory, upłynie nieco czasu. Później trzeba po prostu utrzymywać stałą prędkość, zwalniając nieco przy zakrętach (prawie wszystkie zakręty na trasie mają kąt 90°). Po powrocie do kafejki i zaliczeniu ostatniego check-pointa przed innymi harleyowcami, misja zakończy się sukcesem.

Aby ułatwić sobie dodatkowo zadanie, możemy rozpędzić się przed miejscem startu i lekko obetrzeć motocykl jednego z harleyowców (rozpocznie to wyścig, a my będziemy już rozpędzeni).

Ciekawostki Edytuj

  • Angele, które po zakończeniu cut-scenki stoją przed barem mają unikalny handling (m. in. lepiej wchodzą w zakręty).
  • W pierwotnych planach, misja ta miała zostać przetłumaczona jako "Koła ze stali", o czym świadczy zapis w statystykach (informacja o najlepszym czasie w tej misji)[1]

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Stalowe koła Następna:
Love Fist (VC - HUD).gif Love Juice Mitch Baker (VC - HUD).gif Zadzieranie z gościem

Przypisy

  1. american.gxt>MAIN>STFT_01>Najlepszy czas w misji Koła ze stali

Więcej w Fandom

Losowa wiki