Fandom

GTA Wiki

Stallion (misja - Heist Almighty)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Stallion (misja - Heist Almighty) (6).png
Protagonista przywozi prokuratora do rzeźni
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Robert "Bubby" Seragliano
Lokalizacja Stallion w północnym Hackenslash, Liberty City
Cel dostarczenie prokuratora do rzeźni, dostarczenie pojazdu do garażu
Nagroda
Niezaliczenie zniszczenie ambulansu, zniszczenie 4 X 4, aresztowanie gracza po odebraniu prokuratora

Jedną z misji pobocznych w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IHeist Almighty możemy rozpocząć w Stallionie, znajdującym się w północnym Hackenslash.

Solucja Edytuj

Tym razem, szef chce "porozmawiać" z prokuratorem okręgowym. Ów prokurator znajduje się obecnie w szpitalu. Pierwszym zadaniem w tej misji jest kradzież ambulansu; lokalizujemy go przy pomocy żółtej strzałki. Następnym przystankiem na drodze jest szpital w zachodnim Eaglewood, skąd zabieramy prokuratora (wystarczy przejechać przez bramę i chwilę poczekać). Gdy go już zabierzemy, odstawiamy ambulans do rzeźni w centralnym Brix.

Drugą częścią misji jest dostarczenie szefowi samochodu 4 X 4, który jest zaparkowany w dokach w południowo-zachodniej Estorii. Wraz z wejściem do pojazdu uruchomimy znajdującą się w nim bombę, a ponadto otrzymamy drugi stopień poszukiwań. Samochód może wybuchnąć po paru stłuczkach - aby zapobiec eksplozji, gubimy policję w warsztacie lakierniczym we wschodnim Estoria. Na koniec, zachowując ostrożność, odstawiamy samochód do garażu w Island View.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Więcej w Fandom

Losowa wiki