Fandom

GTA Wiki

Stallion

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Stallion
Ogier
Stallion (LCS).jpg
Występuje w
GTA 1
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ dwudrzwiowe coupé/kabriolet
Producent Classique (IV)
Declasse (V)
Przypomina Pontiac GTO (1969; GTA1),
Ford Mustang (1964-68; uniwersa 3D i HD)
Tuning TransFender
Wartość pojazdu $6 000 (GTA1),
? (III),
? (LCS)
Stallion (logo).png

Logo Stalliona

Stallion – dwudrzwiowe coupé, występujące w Grand Theft Auto I, Grand Theft Auto III (jako Ogier, ang. Stallion), Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IVGrand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V .

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Po raz pierwszy, Stallion wystąpił w GTA 1. W tej grze, Stallion zawsze występował w wersji z dachem, był jednym z szybszych pojazdów. Jest napędzany silnikiem V8. Przypomina Pontiaca GTO z roku 1969. Można go było spotkać tylko w Liberty City.

W uniwersum 3D, Stallion jest wzorowany na Fordzie Mustangu z lat 1964-68, osłona chłodnicy przypomina tą z Oldsmobile'a Cutlassa z lat 1968-72. Tylny zderzak przypomina ten z Cutlassa z lat 1970-72.

W GTA IV Stallion jest produkowany przez firmę Classique. Jest o wiele dłuższy niż poprzednio i przypomina Chevroleta Chevelle z 69 roku, natomiast jego boki przypominają te z Oldsmobile'a Cutlassa z lat 1970-72. Jest podobny do Clovera z GTA San Andreas.

W GTA V Stallion nie różni się od swojej wersji z GTA IV poza tym, że jest produkowany przez Declasse.

Parametry Edytuj

Parametry Stalliona podczas serii, bardzo się zmieniały. W GTA III i GTA Liberty City Stories, Stallion ma dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną, jednak budowa i napęd na tylne koła powodują częstą utratę panowania nad pojazdem. W GTA Vice City i GTA Vice City Stories jest wolniejszy, prowadzi się tak samo, jak w poprzedniej grze. W GTA San Andreas, pojazd prowadzi się podobnie, jak Clover i Sabre, utraty panowania występują rzadziej.

W GTA IV, Stalliona o wiele lepiej się prowadzi, jednak na mokrej nawierzchni, zachowuje się tak samo, jak w GTA III. Bardziej przypomina samochód typu muscle. Jest mocniejszy, ma lepszą prędkość maksymalną, przyspieszenie - jest jednym z lepszych pojazdów w grze. W GTA Chinatown Wars, Stallion zachowuje się podobnie, jak w poprzednich grach, ma jednak bardzo słabe prowadzenie i hamulce - nawet przy lekkim skręceniu można stracić panowanie nad kierownicą.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli uszkodzimy tylną część Stalliona, zamiast tekstury dziury po lampie pojawi się fragment blachy w kolorze nadwozia (nie dotyczy GTA: SA).
  • Stallion wraz z Sabre są jedynymi samochodami w San Andreas, gdzie po rozbiciu ich tyłów światła przestają się palić.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki