Fandom

GTA Wiki

Squalo

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Squalo
Squallo
Squalo (V).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ łódź
Producent Shitzu

Squalo – łódź sportowa występująca w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories (jako Squallo), Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V.

Squalo przypomina inne łodzie sportowe, jest długie, ma opływowy kształt, co pozwala mu na osiąganie wysokich prędkości. Nazwy, pojawiające się na łodzi („Squalo II” w Vice City i „Squalo III” w San Andreas), sugerują, że Squalo jest tylko nazwą serii łodzi. W GTA IV, łódź tak jest krótsza, ma bardziej nowoczesny wygląd. W Vice City, Squalo występuje ze spoilerem, w San Andreas bez, w Vice City Stories, spoiler znów się pojawia. W GTA IV, występują warianty z lub bez spoilera. We wszystkich grach z serii, Squalo może wstępować w wielu kolorach. W Vice City, kolory te występują razem z białym. W GTA IV i GTA V, Squalo jest produkowany przez firmę Shitzu.

Squalo, tak jak większość łodzi sportowych, ma bardzo dobrą prędkość maksymalną i przyspieszenie, zaraz po Jetmaxie. Tak jak inne łodzie sportowe, bardzo dobrze się nim steruje i wchodzi w zakręty.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Ciekawostki Edytuj

  • Słowo squalo oznacza w języku włoskim rekin.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki