FANDOM

MISJA
Spust od spluwy
(ang. Gun Runner)
Spust od spluwy (8)
Tommy atakuje jeden z konwojów handlarza bronią
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Phil Cassidy (VC - HUD) Phil Cassidy
Lokalizacja Phil's Place w Małym Haiti, Vice City
Cel kradzież broni, zniszczenie pickupów
Nagroda $2 000
Wymagania Robota
Odblokowuje TNT-Wietnam
Niezaliczenie brak

Spust od spluwy – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Phil Cassidy.

Solucja Edytuj

Tommy chce zaopatrzyć się w broń. Phil zleca mu napad na wozy z bronią należącą do konkurencji. Po zakończeniu cut-scenki bierzemy zdalnie detonowane granaty i wsiadamy do podstawionego Patriota.

Wyjeżdżamy na główną ulicę Bayshore Avenue, podkładamy granat na pasie, przez który będzie przejeżdżać pierwszy konwój i detonujemy go, kiedy będzie on dokładnie pod samochodem. Powinno to zniszczyć oba Waltony i rozbić skrzynie z bronią, którą zabieramy (.357 oraz S.P.A.S. 12). Od tego momentu, będziemy ścigani przez ludzi handlarza bronią. Poruszają się oni na skuterach Faggio i są uzbrojeni w karabiny maszynowe, a za zabicie każdego z nich otrzymamy premię $100.

Drugi konwój w miarę możliwości eliminujemy w podobny sposób - może być to jednak trudniejsze ze względu na węższe drogi w Downtown. Możemy również ostrzelać Waltony, używając metody drive-by - gdy trafimy w skrzynię, rozbijemy ją. Po rozbiciu skrzyń, niszczymy pickupy w konwoju i zabieramy broń z rozbitych skrzyń (M-60 i Mac).

Ciekawostki Edytuj

  • Waltony, które mamy zniszczyć w czasie tej misji, mają unikatowy, biały kolor.
  • Również Walton, który dachuje w cutscence poprzedzającej misję, pochodzi z wersji beta tejże gry (ma kołpaki od aut takich jak Stallion, czy Perennial z GTA 3). Z niewiadomych powodów nie został usunięty.
  • Jeżeli podmienimy broń, którą musimy podnieść na jakąkolwiek inną, misja i tak będzie trwać dalej.
  • Podczas trwania misji po drodze nie będą jeździły żadne pojazdy niezwiązane z misją.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Spust od spluwy Następna:
Klub Malibu (VC - HUD) Robota Phil Cassidy (VC - HUD) TNT-Wietnam