Fandom

GTA Wiki

Sprzątnąć Waka-Gashirę

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Sprzątnąć Waka-Gashirę
(ang. Waka-Gashira Wipeout!)
Sprzątnąć Waka-Gashirę (4).jpg
Cel misji: Kenji Kasen
Gra Grand Theft Auto III
Dla Donald Love (III - HUD).gif Donald Love
Lokalizacja budynek Love Media w Bedford Point,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel zabicie Kenjiego Kasena
Nagroda $30 000
Wymagania Wyzwoliciel
Odblokowuje Kropla w oceanie
Niezaliczenie utrata przykrywki,
śmierć wszystkich świadków

Sprzątnąć Waka-Gashirę – druga misja w Grand Theft Auto III, którą zleca nam Donald Love.

Solucja Edytuj

Donald Love chce spowodować legalny spadek cen nieruchomości na rynku w nielegalny sposób - wojną gangów. W tym celu, każe Claude'owi zabić waka-gashirę Yakuzy - Kenjiego Kasena w taki sposób, aby Yakuza twierdziła, że stoi za tym Kartel Kolumbijski.

Na samym początku, tworzymy przykrywkę - kradniemy krążownik Kartelu z Fort Staunton (lub używamy pozostawionego z poprzedniej misji). Następnie, udajemy się na parking wielopoziomowy w Newport. Na jego szczycie przebywa nasz cel. Zadanie nasze polega na zabiciu go nie wychodząc z samochodu (misja zakończyłaby się klęską); nie możemy również zabić wszystkich świadków. Kenjiego najlepiej jest rozjechać, jadąc przy ścianie w kierunku północnym lub południowym (w pierwszym przypadku uderzamy w samochód Yakuzy - on powinien zabić cel, w drugim - omijamy limuzynę). Gdy pozbędziemy się już waka-gashiry, otrzymamy trzeci stopień złej sławy. Teraz, będziemy musieli uciec z Newport - najpierw, wyjeżdżamy z parkingu (normalnie lub zeskakujemy, używając rampy), a na koniec jedziemy na zachód, do parku Belleville i opuszczamy tam samochód.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli gracz przed ukończeniem tej misji nie wykonał wszystkich misji Kenjiego, nie będzie mógł ich ukończyć później, a co za tym idzie - nie będzie mógł ukończyć gry w 100%.
  • Bardzo podobne zdanie dotyczące spadku cen nieruchomości wypowiada Avery Carrington - ex-mentor Love'a - 15 lat wcześniej (w czasie misji Pogrzeb): "Nic tak nie obniża wartości nieruchomości, jak stare, dobre wojny gangów. Może poza katastrofami w rodzaju biblijnej plagi. Ale nie chcemy posuwać się za daleko."

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Sprzątnąć Waka-Gashirę Następna:
Donald Love (III - HUD).gif Wyzwoliciel Donald Love (III - HUD).gif Kropla w oceanie

Więcej w Fandom

Losowa wiki