FANDOM

Speedo – furgonetka dostawcza, występująca w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. Chociaż Vapid jest parodią Forda, Speedo przypomina Chevroleta Express, produkowanego od roku 2003, lecz przód i tył są lekko przerobione. Na Speedo mogą występować loga różnych firm, np. Deliver Me Timbers, Easy Lay Carpet, Hello Tailor czy Nonna Pina's Restaurant. Tak jak inne ciężarówki, można je znaleźć na terenach przemysłowych (np. Acter Industrial Park).

Parametry Speedo są dobre, zgodnie z nazwą (zawierają cząstkę speed - prędkość), ma dobrą prędkość maksymalną i przyspieszenie. Dobrze się prowadzi, lecz tak, jak inne furgonetki, nie radzi sobie w terenie. Speedo dobrze się manewruje, jest napędzane silnikiem V8.

Ciekawostki Edytuj

  • Lusterka Speedo technicznie są jego komponentami co znaczy, że są opcjonalną częścią samochodu, jednak normalnie w grze Speedo bez lusterek nigdy się nie pojawia, jedyną metodą na uzyskanie Speedo bez lusterek jest użycie modyfikacji. Lusterka Speedo mają również kolizję podczas gdy większość samochodów kolizji na lusterkach nie posiada.
  • Speedo to w języku angielskim krótkie kąpielówki.
  • W vanie tym, nie da się zmienić koloru w warsztatach samochodowych.

GaleriaEdytuj