Wikia

GTA Wiki

Special Agent Car

Dyskusja0
5197stron na
tej wiki
POJAZD
Special Agent Car
Special Agent Car (GTA2)
Występuje w
GTA 2
Typ pojazd służb policyjnych,
dwudrzwiowy sedan
Przypomina Ford Edsel
Wartość pojazdu respekt
Zobacz Eddy,
Samochód FBI

Special Agent Car – pojazd występujący w Grand Theft Auto 2. Jest to dwudrzwiowy sedan, tak jak jego pierwowzór (Eddy) wzorowany na Fordzie Edselu. Jest używany przez służby specjalne, po uzyskaniu przez gracza piątego stopnia poszukiwań (z tego powodu występujący tylko w Residential oraz Industrial). Jego wygląd jest bardzo podobny do wyglądu Eddy'ego, różnice między tymi dwoma pojazdami obejmują: czarny kolor opisywanego pojazdu oraz czerwone światło na jego dachu (zakładane lub ściągane przez pasażera pojazdu). Podczas pościgu za graczem, w pojeździe znajduje się kierowca z pistoletem maszynowym z tłumikiem oraz drugi agent ze strzelbą.

Podczas gry Special Agent Car bierze udział w pościgu za graczem, jego parametry są wręcz idealne: gdy jednak pojazd ten jest sterowany przez gracza, jego parametry stają się identyczne z parametrami pierwowzoru samochodu - Eddy'ego; są to prędkość maksymalna powyżej średniej, nieco słabsze przyspieszenie oraz dobre prowadzenie. Jedyną większą różnicą między parametrami obu pojazdów jest podwojona wytrzymałość w przypadku samochodu agentów: może on wytrzymać jeden pocisk z wyrzutni rakiet. Po zezłomowaniu Special Agent Cara w zgniatarce samochodowej, gracz otrzyma respekt.

Więcej od Wikii

Losowa wiki