Wikia

GTA Wiki

Southside Hoods

Dyskusja0
5194strony na
tej wiki
GANG
Southside Hoods
Southside Hoods (logo)
W grach
GTA III
GTA Advance
GTA Liberty City Stories
Lider D-Ice (? - 2001 - ?)
Lokalizacja Wichita Gardens, Shoreside Vale (III, LCS)
Trenton, Portland (A)
Park Belleville, Wyspa Staunton (A)
Typ gang uliczny
Wrogowie Forelli Family,
Kartel Kolumbijski
Sojusznicy Yakuza,
Rodzina Leone
Kolory czerwony, fioletowy
Pojazdy Hoods Rumpo XL
Bronie pistolet, Micro Uzi
Biznes narkotyki
Członkowie Brat D-Ice'a

Southside Hoods – afroamerykański gang występujący w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto Advance i Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Historia Edytuj

W 1998 roku członkowie Southside Hoods pomagają Toniemu Ciprianiemu odbić Wichita Gardens poprzez usunięcie Forellich z tamtejszego terenu. Od tamtej pory, do przynajmniej 2001 roku, Southside utrzymało tę dzielnicę.

Do 2001 roku gang ten uległ podziałowi na Red Jacks, którymi kieruje D-Ice, oraz na Dziewiątki. Obydwa odłamy rywalizują ze sobą. D-Ice zleca Claude'owi zadania, które polegają na zniszczeniu Dziewiątek w różny sposób (takich jak drive-by czy bójka na bejsbole). Dziewiątki w ramach zemsty będą próbowały zniszczyć samochód D-Ice'a. Ostatecznie przegrają jednak Dziewiątki w rozstrzygającym pojedynku na kije bejsbolowe.

W GTA III Red Jacks są ubrane w czerwone, a Dziewiątki w fioletowe kurtki. W GTA: Liberty City Stories Southside Hoods mają brązowe kurtki oraz czerwone czapki i kaptury na głowie.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA III gdy zaatakujemy Red Jacksów bronić ich będą Dziewiątki oraz na odwrót. Jest to spowodowane tym, iż w plikach gry figurują oni jako jeden gang.
  • Członków gangu czasem można napotkać w Pike Creek, jednak jest to spowodowane błędem w kodzie gry.

Więcej od Wikii

Losowa wiki