Wikia

GTA Wiki

Sonny Forelli

6613stron na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Sonny Forelli
Sonny Forelli (VC).jpg
Występuje w
GTA Vice City
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1949
Zmarł w 1986 w willi Vercettiego,
Wyspa Starfish, Vice City
Dom Liberty City
Narodowość Amerykanin
Rodzina Mike Forelli (brat),
Giorgio Forelli (brat),
Franco Forelli (brat),
Marco Forelli (brat)
Związki Tommy Vercetti, Lance Vance, Ken Rosenberg
Biznes Marco's Bistro
Głos Tom Sizemore

Sonny Forelli – jedna z głównych postaci, występujących w Grand Theft Auto: Vice City, długoletni szef dla Rodziny Forellich w Liberty City.

Biografia Edytuj

Sonny był zamieszany we wrobienie Tommy'ego Vercettiego, głównego bohatera Vice City w 1971 roku. Wysłał go do Harwood, aby zabił jednego człowieka. Na miejscu jednak okazało się, że to pułapka - na Tommy'ego czekało 11 osób. Vercetti poradził sobie ze wszystkimi, lecz za ten czyn został skazany na 15 lat pozbawienia wolności.

Po piętnastu latach spędzonych w więzieniu, Sonny wysyła Tommy'ego do Vice City, aby stworzył tam podstawy pod imperium narkotykowe. Jednakże, już pierwsza transakcja idzie całkowicie nie po myśli zainteresowanych. Tommy traci pieniądze i narkotyki, jednak obiecuje Sonny'emu że je odzyska. W Vice City, Tommy odnajduje osobę odpowiedzialną za straty, zabija ją i zaczyna budować swoje imperium. Przez cały czas, dzwoni do niego Sonny, pytając o postępy.

Sonny Forelli (VC - art).jpg

Artwork Sonny'ego Forellego

Dowiedziawszy się o rozbudowie imperium Tommy'ego, Sonny przysyła do Vice City kilku swoich ludzi, aby ściągnęli haracz z jego biznesów. Tommy jednak zabija ich wszystkich. Po usłyszeniu o tym, Forelli sam przyjeżdża do miasta i spotyka się z Tommym w jego willi. Mimo przejścia Lance'a na stronę Sonny'ego, Vercetti zabija szefa rodziny Forelli, Lance'a oraz ludzi Sonny'ego.

Po śmierci Sonny'ego, rodzina Forelli traci nieco wpływów w Liberty City, ustępując rodzinom Sindacco oraz Leone.

Forelli jest znany ze swojego nędznego gustu w doborze ubrań. Głosu użyczył mu Tom Sizemore.

Ciekawostki Edytuj

  • Sonny jest wspominany przez Salvatora Leone w GTA San Andreas w czasie filmu The Introduction.
  • Sonny przed śmiercią zdobył całą Florydę - wspomina o tym Salvatore Leone w GTA San Andreas w czasie filmu The Introduction.
  • Prawdopodobnie upadek Rodziny Forelli na Florydzie spowodowała śmierć Sonny'ego - również wspomina o tym Salvatore.
  • Sonny jest jedynym z braci Forelli, któremu aktor udziela głosu.
  • W GTA Liberty City Stories możemy znaleźć plakat z filmem pod tytułem: Sonny Forelli: A True Story, który opowiada i nawiązuje do historii Sonny'ego Forelliego.
  • Sonny jest jednym z dwóch głównych antagonistów, który w czasie gry nie zleca zadań protagoniście. Drugim jest Massimo Torini.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki