Wikia

GTA Wiki

Sonny Forelli

Dyskusja0
5405stron na
tej wiki
POSTAĆ
Sonny Forelli
Sonny Forelli (VC)
Występuje w
GTA Vice City
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1949
Zmarł w 1986 w willi Vercettiego,
Wyspa Starfish, Vice City
Dom Liberty City
Narodowość Amerykanin
Rodzina Mike Forelli (brat),
Giorgio Forelli (brat),
Franco Forelli (brat),
Marco Forelli (brat)
Związki Tommy Vercetti, Lance Vance, Ken Rosenberg
Biznes Marco's Bistro
Głos Tom Sizemore

Sonny Forelli – jedna z głównych postaci, występujących w Grand Theft Auto: Vice City, długoletni szef Rodziny Forellich w Liberty City.

Sonny był zamieszany we wrobienie Tommy'ego Vercettiego, głównego bohatera Vice City w 1971 roku. Wysłał go do Harwood, aby zabił jednego człowieka. Na miejscu jednak okazało się, że to pułapka - na Tommy'ego czekało 11 osób. Vercetti poradził sobie ze wszystkimi, lecz za ten czyn został skazany na 15 lat pozbawienia wolności.

Po piętnastu latach spędzonych w więzieniu, Sonny wysyła Tommy'ego do Vice City, aby stworzył tam podstawy pod imperium narkotykowe. Jednakże, już pierwsza transakcja idzie całkowicie nie po myśli zainteresowanych. Tommy traci pieniądze i narkotyki, jednak obiecuje Sonny'emu że je odzyska. W Vice City, Tommy odnajduje osobę odpowiedzialną za straty, zabija ją i zaczyna budować swoje imperium. Przez cały czas, dzwoni do niego Sonny, pytając o postępy.

Sonny Forelli (VC - art)

Artwork Sonny'ego Forellego

Dowiedziawszy się o rozbudowie imperium Tommy'ego, Sonny przysyła do Vice City kilku swoich ludzi, aby ściągnęli haracz z jego biznesów. Tommy jednak zabija ich wszystkich. Po usłyszeniu o tym, Forelli sam przyjeżdża do miasta i spotyka się z Tommym w jego willi. Mimo przejścia Lance'a na stronę Sonny'ego, Vercetti zabija szefa rodziny Forelli, Lance'a oraz ludzi Sonny'ego.

Po śmierci Sonny'ego, rodzina Forelli traci nieco wpływów w Liberty City, ustępując rodzinom Sindacco oraz Leone.

Forelli jest znany ze swojego nędznego gustu w doborze ubrań. Głosu użyczył mu Tom Sizemore.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki