FANDOM

Soldier – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Vice City Stories, wykonywana na zlecenie sierżanta Jerry'ego Martineza.

Solucja Edytuj

Jerry Martinez chce, abyśmy pojechali na lotnisko i odebrali dla niego paczkę narkotyków. Po otrzymaniu pagera wsiadamy na motor Martineza i jedziemy na lotnisko. Na miejscu Vic udaje się z dilerem na jego łódź w celu odebrania paczki. Na miejsce przybywają dwie łodzie zabójców, którzy chcą przejąć paczkę i strzelają w kierunku łodzi z Victorem i dilerem. Okazuje się, że łódź od uszkodzeń po kulach się pali i Vic musi ratować się skacząc do wody. Po przerywniku filmowym należy czym prędzej popłynąć bohaterem w kierunku lądu. Po dostaniu się na ląd na pager przychodzi wiadomość od Martineza w której prosi Vica o przechowanie jego paczki w jego baraku. Należy się udać w kierunku baraku, który to będzie pierwszą kryjówką w tej grze. Po obejrzeniu ostatnich scenek instruktażowych otrzymujemy $50 za wykonanie zadania.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to chronologicznie pierwsza misja w Uniwersum 3D (1984-2001).
  • W tej misji wyraźnie jest pokazane, że Victor potrafi pływać. Mimo to, nie możemy zanurkować, gdyż protagonista tego nie potrafi.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 peligroso – z hipsz. «niebezpieczne».
Misje w Grand Theft Auto: Vice City Stories
Soldier Następna:
Jerry Martinez (VCS - HUD) Cleaning House