Fandom

GTA Wiki

Solair

7039stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
POJAZD
Solair
Solair (IV).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
GTA IV
Typ czterodrzwiowe kombi
Producent Willard
Przypomina Ford Taurus (1992-95; SA),
Mercury Sable (2000-05; IV)
Tuning TransFender

Solair – czterodrzwiowy samochód typu kombi występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto IV. Jest podobny do Stratuma, lecz bardziej "rodzinny".

W GTA San Andreas, Solair przypomina wersję kombi Forda Taurusa z lat 1992-95 bądź Volvo 240 kombi. Mimo mylącego wyglądu, pojazd ten ma całkiem dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną (wyższą od prędkości Stratuma), takie same prowadzenie i hamowanie. Jest to bardzo popularny samochód, pojawia się na terenie całego stanu San Andreas.

W GTA IV, Solair jest produkowany przez firmę Willard. Przypomina Mercury'ego Sable z lat 2000-05, jego tylne światła są wzorowane na tych z Loncolna Continental z lat 1995-97. Jest to typowe kombi, dość ciężkie, napędzane silnikiem R4 lub V6. Ma słabe przyspieszenie i trochę lepszą prędkość maksymalną. Dobrze się prowadzi. Jest dość wytrzymały; wytrzymuje wiele uderzeń przed zatrzymaniem. Ogólnie, Solair jest pojazdem lepszym w przepychaniu innych pojazdów i strzelanin, niż wyścigów i pościgów.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto IV

Więcej z Fandomu

Losowa wiki