So Long Schlong

6727stron na

So Long Schlong
(pol. Żegnaj, maszkaro)
So Long Schlong (3).jpg
Victor odciąga ludzi Mendezów od studia filmowego
Gra Grand Theft Auto: Vice City Stories
Dla Reni Wassulmaier (VCS - HUD).gif Reni Wassulmaier
Lokalizacja Studio filmowe InterGlobal na Wyspie Prawn, Vice City
Cel dowiezienie Reniego do szpitala
Nagroda $1 000
Wymagania Blitzkrieg Strikes Again
Odblokowuje In the Air Tonight
Niezaliczenie śmierć Reniego,
zorientowanie się ludzi Mendezów

So Long Schlong – misja w Grand Theft Auto: Vice City Stories, szósta dla Reniego Wassulmaiera.

Solucja Edytuj

Pierwsza część misji polega na odciąganiu ludzi Mendeza od studia filmowego, aby nie zorientowali się, że Reni uciekł. W skrócie, zabijamy wszystko co się rusza. Po kilku minutach, dostaniemy wiadomość od Reniego, że jednak go znaleźli. Spieszymy mu na pomoc, na boisko do koszykówki niedaleko klubu Malibu. Wykańczamy kilku przeciwników, a następnie wsiadamy do stojącego obok wozu. Jedziemy do szpitala, starając się omijać wrogów strzelających z okien swoich wozów.

Ciekawostki Edytuj

  • Czerwony Comet z żółtą górą występujący w tej misji jest unikalny. Tego pojazdu w takich kolorach nie zdobędziemy nigdzie indziej.
  • Tytuł misji jest swoistą grą słów, które odzwierciedlają "przemianę" Reni z mężczyzny w kobietę.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

So Long Schlong - przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto: Vice City Stories
Poprzednia: So Long Schlong Następna:
Lance Vance (VCS - HUD).gif Blitzkrieg Strikes Again Reni Wassulmaier (VCS - HUD).gif In the Air Tonight[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misje Domo Arigato Domestoboto i Lost and Found.