So Long Schlong – misja w Grand Theft Auto: Vice City Stories, szósta dla Reniego Wassulmaiera.

Solucja Edytuj

Pierwsza część misji polega na odciąganiu ludzi Mendeza od studia filmowego, aby nie zorientowali się, że Reni uciekł. W skrócie, zabijamy wszystko co się rusza. Po kilku minutach, dostaniemy wiadomość od Reniego, że jednak go znaleźli. Spieszymy mu na pomoc, na boisko do koszykówki niedaleko klubu Malibu. Wykańczamy kilku przeciwników, a następnie wsiadamy do stojącego obok wozu. Jedziemy do szpitala, starając się omijać wrogów strzelających z okien swoich wozów.

Ciekawostki Edytuj

  • Czerwony Comet z żółtą górą występujący w tej misji jest unikalny. Tego pojazdu w takich kolorach nie zdobędziemy nigdzie indziej.
  • Tytuł misji jest swoistą grą słów, które odzwierciedlają "przemianę" Reni z mężczyzny w kobietę.
  • Tytuł polski tej misji jest też tekstem Majora Kupricza z serialu Włatcy Móch.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

So Long Schlong - przez GTAmissions.com Edytuj

Przykładowe przejście misji

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City Stories
Poprzednia: So Long Schlong Następna:
Lance Vance (VCS - HUD) Blitzkrieg Strikes Again Reni Wassulmaier (VCS - HUD) In the Air Tonight[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misje Domo Arigato Domestoboto i Lost and Found.