Smackdown
(pol. Pod kreską)
Smackdown (IV) (9)
Niko zabija Bucky'ego Sligo
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Derrick McReary (IV - HUD) Derrick McReary
Lokalizacja park w Acter, Alderney, Liberty City
Cel wykończenie Bucky'ego Sligo i jego ekipy
Nagroda $6 500, nowa kryjówka w Alderney[1]
Wymagania Three Leaf Clover
Odblokowuje Babysitting
Niezaliczenie ucieczka Bucky'ego

Disambig Może chodziło Ci o misję "Smackdown" z GTA Advance lub o misję "Uderzenie" (ang. Smack Down) z GTA III?

Smackdown – misja w Grand Theft Auto IV, pierwsza dla Derricka McReary.

Solucja Edytuj

Derrick zleca nam pierwsze zadanie - mamy znaleźć i zabić Bucky'ego Sligo. Najpierw znajdujemy samochód policyjny - niedaleko jest komisariat. Następnie, w komputerze policyjnym wyszukujemy profil "Bucky Sligo". Zaznaczamy miejsce jego pobytu na radarze - jest to Burger Shot w Westdyke. Jedziemy tam - Bucky po ujrzeniu radiowozu zacznie uciekać, prowadząc nas do swojej ekipy. Pościg zaprowadzi nas do jednego z domów w Westdyke - metodą drive-by zabijamy ludzi stojących przed drzwiami, resztę eliminujemy, chowając się za ścianą. Po jednego musimy pójść na górę. Na koniec wychodzimy z domu i gubimy 2. stopień poszukiwań.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa misji jest nawiązaniem do rosteru w World Wrestling Entertaiment.
  • Możemy sobie misję ułatwić w jeden prosty sposób. Zamiast samemu ryzykować, możemy wezwać policję, by to ona zabiła ludzi w domu i przed nim.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Przykładowe przejście misji

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Smackdown Następna:
Patrick McReary (IV - HUD) Three Leaf Clover Derrick McReary (IV - HUD) Babysitting

Przypisy

  1. Jeżeli ukończona jest misja A Long Way to Fall.