FANDOM

Skok na Merryweather (Frachtowiec) – misja w Grand Theft Auto V, drugi napad w grze.

SolucjaEdytuj

Gdy wybraliśmy opcję w zatoce będzie nam potrzebny tylko batyskaf. Gdy już go mamy, możemy zaczynać. Trevor jedzie z Franklinem na most. Gdy tam dotrzemy przełączamy się na Franklina, wysiadamy z wozu i zajmujemy pozycje. W tym czasie Michael będzie przed statkiem. My zdejmujemy dwóch gości na pokładzie po czym możemy przełączać między Frankiem a Michaelem. Jeśli jesteśmy tym pierwszym to zdejmujemy wszystkich ze snajperki, jeśli Michaelem z zabijamy wrogów z pistoletu z tłumikiem i podkładamy cztery bomby. Niezależnie kim oczyszczamy sobie drogę. Gdy Michael podłoży 3 ładunki, będzie musiał wejść do jednego z pomieszczeń na pokładzie. Gdy mu się to uda włączy się alarm i pojawią się kolejni wrogowie. Franklin ich zabija jednak pojawia się uzbrojony helikopter. Strzelamy pilotowi w głowę i gdy Michael ucieknie ze statku detonujemy ładunki. Po efektownej cut-scence musimy Michaelem zlokalizować towar. Nie jest specjalnie trudno ponieważ mamy sonar. Po odnalezieniu Trev przypłynie batyskafem. Po podpięciu rzeczy płyniemy do celu. Tam Trevor spotka Lestera który wszystko wyjaśni. Nic z tego skoku nie dostaniemy, ponieważ musieliśmy zwrócić łup.

100% • Strzały w głowę 100% (2) Zabij 12 wrogów strzałami w głowę.
• Celność 100% (2) Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 80%.
• Ninja 100% (2) Zabij 12 wrogów atakami z ukrycia.
• Łowca kontenerów 100% (2) Znajdź kontener w ciągu 60 sekund.
• Bez alarmów 100% (2) Dostań się do wnętrza statku, unikając wykrycia.