FANDOM

MISJA
Show the Money
(pol. Dawaj forsę)
Show the Money (9)
Tajemniczy samochód odjeżdża spod baru
Gra Grand Theft Auto Advance
Dla Jonnie (A - HUD) Jonnie
Lokalizacja Bar Jonniego w Red Light,
Portland, Liberty City
Cel odebranie pieniędzy od Freddy'ego
Nagroda $1 000 lub $5 000
Wymagania Political Will
Odblokowuje Race to Run,
dostęp do Wyspy Staunton,
możliwość zapisu w nowej kryjówce,
piąty stopień słej sławy

Show the Money – misja w Grand Theft Auto Advance, ostatnia w Portland, siódma i ostatnia dla Jonniego.

Solucja Edytuj

Jonnie zwierza się Mike'owi, że jest zadłużony u wielu ludzi i musi szybko zdobyć jakieś pieniądze. Chce, aby Mike odebrał pieniądze od niejakiego Freddy'ego, który dorobił się na oszustwach w grze w karty.

Po zakończeniu przerywnika jedziemy do Portland Beach i spotykamy się z Freddym. Po krótkiej rozmowie zostawi na ziemi walizkę z pieniędzmi i odejdzie po więcej. Do wyboru mamy wtedy dwie opcje:

  • zabrać walizkę i odejść; wówczas nagroda za misję wyniesie $1 000;
  • poczekać na Freddy'ego; razem z nim i pieniędzmi przyjdzie do nas ośmiu jego przyjaciół (czterech uzbrojonych w pistolety, dwóch w kije bejsbolowe, dwóch nieuzbrojonych). Sam Freddy przyniesie ze sobą uzi. Zabijamy ich wszystkich, zabieramy walizkę i odchodzimy. W przypadku wybrania tego wariantu nagroda za misję wyniesie $5 000.

Po odebraniu pieniędzy wracamy do baru Jonniego. Mike znajduje na podłodze ciało barmana, po chwili słyszy samochód odjeżdżający spod baru. Jest to zielone Yardie. Po wyjściu z baru, znajdujemy jakiś pojazd i jedziemy za nim. Pościg zaprowadzi nas na otwarty most Callahan; jedziemy nim na wyspę Staunton.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos GBA

Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Show the Money Następna:
Jonnie (A - HUD) Political Will King Courtney (A - HUD) Race to Run

Więcej z Fandomu

Losowa wiki