FANDOM

Shifting Weight – misja w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Czwarta i ostatnia dla Elizabety Torres

Solucja Edytuj

Elizabeta ma dla Uptown Riders oraz Lost MC ostatnie zadanie, gdyż myśli, że policja zaraz ją zgarnie. Najlepiej zadzwonić po wsparcie przed dojazdem do celu, gdyż potem nie można już wyjąć telefonu. Po cut-scence trzeba jechać do miejsca spotkania parę metrów od mieszkania Liz. Tam po spróbowaniu towaru wybucha sprzeczka w której, motor Johnny'ego zostaje zniszczony oraz zabita zostaje dilerka. Johnny wsiada na tył, podczas gdy prowadzić będzie Malc. Zaraz za nim będzie jechał DeSean, oraz jeżeli zadzwonimy po wsparcie to Terry i Clay będą jechać na jednym motorze. Trzeba likwidować policję do salonu Grottiego. Tam policja łapie w pułapkę wszystkich, Johnny niszczy szyby, przez które uciekają motocykliści. Dalej trzeba zabijać atakujących policjantów. Malc daje bomby Johnny'emu, który z nich korzysta. Zaraz po zgubieniu prawie wszystkich ostatni radiowóz uderza w kolumnę, gdzie dwóch policjantów ginie (jeden może wylecieć przez przednią szybę, ale nie musi). Zaraz po tym Malc żegna się z Johnnym i jedzie odwieźć kokainę do Liz.

Popełnione Zabójstwa Edytuj

  • Dilerka narkotyków – zabita przez Malca za zniszczenie motocykla Johnny'ego.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Poprzednia: Shifting Weight Następna:
Elizabeta Torres (TLaD - HUD) Marta Full of Grace Ray Boccino (TLaD - HUD) Diamonds in the Rough
Ashley Butler (TLaD - HUD) Roman's Holiday