FANDOM

Sergei – postać epizodyczna występująca w Grand Theft Auto IV.

Opis Edytuj

Sergei jest członkiem mafii rosyjskiej z Broker. Jest także zaufanym człowiekiem Dimitriego i Mikhaila, a także ich osobistym ochroniarzem. Po śmierci Mikhaila staje się płatnym zabójcą pracującym dla Dimitriego. Jeśli Niko wybrał układ z Dimitrim, podczas ślubu Mallorie i Romana Sergei, na polecenie Dimitriego, próbuje go zabić. Podczas szamotaniny z Niko Sergei sam zostaje jednak zastrzelony. Podczas tej samej walki przypadkowo zabija Romana Bellica. Wtedy wściekły Niko strzela kilkakrotnie w ciało Sergeia, a następnie zaczyna je kopać, lecz Jacob go uspokaja i ostrzega go przed policją.

Występowanie w misjach Edytuj

Popełnione zabójstwa Edytuj

  • Roman Bellic – przypadkowo zabity podczas szamotaniny z Niko (tylko w Zakończeniu Układ).

Ciekawostki Edytuj

  • Sergeiowi głosu użyczyli dwaj aktorzy. Możliwe jest więc, że podczas gry Sergei poddał się operacji strun głosowych.
  • Sergei to jedna z dwóch postaci w całej serii Grand Theft Auto, której głosu użycza Polak, Jacek Krawczyk. Drugą jest Anna Faustin, której głosu użyczyła Krystyna Jakubiak.
  • Wygląd Sergeia może być odniesieniem do wyglądu Agenta 47, czyli znanego Hitmana.
  • W pierwszym przerywniku misji No Love Lost Sergei wydaje się być już w zmowie z Dimitrim. Gdy Mikhail każe mu znaleźć Dimitriego, Sergei wydaje się go ignorować aż do momentu, w którym Mikhail podnosi głos.
  • W misji No Love Lost jest on wyraźnie wyższy niż Niko, a w misji Mr. & Mrs. Bellic jest on mniej więcej równego wzrostu co Niko.
  • Jeśli gracz wybierze Zakończenie Zemsta, dalsze losy Sergeia są nieznane.