Fandom

GTA Wiki

Sergei

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POSTAĆ
Sergei
Sergei (IV).jpg
Występuje w
GTA IV
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 2008 w Suffolk, Algonquin (tylko w zakończeniu Układ)
Narodowość Rosjanin
Związki Dimitri Rascalov, Mikhail Faustin
Biznes osobisty ochroniarz, zabójca na zlecenie
Głos Jeff Norris
Jacek Krawczyk

Sergei – postać epizodyczna występująca w Grand Theft Auto IV.

Opis Edytuj

Jest to członek mafii rosyjskiej z Broker. Jest zaufanym człowiekiem Dimitriego i Mikhaila, a także ich osobistym ochroniarzem. Po śmierci Mikhaila staje się płatnym zabójcą pracującym dla Dimitriego. Jeśli Niko wybrał układ z Dimitrim, podczas ślubu Mallorie i Romana Sergei, na polecenie Dimitriego, próbuje go zabić. Podczas szamotaniny Sergei zostaje jednak zastrzelony. Podczas tej samej walki przypadkowo zabija Romana Bellica. Wtedy wściekły Niko strzela kilkakrotnie w ciało Sergeia, a następnie zaczyna je kopać, lecz Jacob go uspokaja i ostrzega go przed policją.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Sergeiowi głosu użyczyli dwaj aktorzy. Możliwe jest więc, że podczas gry Sergei poddał się operacji strun głosowych.
  • Sergei to jedna z dwóch postaci w całej Grand Theft Auto, której głosu użycza Polak, Jacek Krawczyk. Drugą jest Anna Faustin, której głosu użyczyła Krystyna Jakubiak.
  • Postać Sergeia może być odwołaniem do Agenta 47, czyli znanego Hitmana.
  • W pierwszym przerywniku misji No Love Lost Sergei wydaje się być już w zmowie z Dimitrim. Gdy Mikhail każe mu znaleźć Dimitriego, Sergei wydaje się go ignorować aż do momentu, w którym Mikhail podnosi głos.
  • W misji No Love Lost jest on wyraźnie wyższy niż Niko, a w misji Mr. & Mrs. Bellic jest on równego wzrostu co Niko.

Więcej w Fandom

Losowa wiki