FANDOM

POSTAĆ
Sean Johnson
Sean Johnson (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Aka Sweet
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1961 w Ganton, Los Santos
Dom dom na Grove Street w Ganton, Los Santos, San Andreas
Narodowość Amerykanin
Rodzina Beverly Johnson (matka)
Carl Johnson (brat)
Brian Johnson (brat)
Kendl Johnson (siostra)
Związki Rodziny z Grove Street, Dziewczyna Sweeta
Pojazdy niebieski Greenwood
Głos Faizon Love
Sweet (SA - beta)

Sweet w wersji beta

Sean „Sweet” Johnson – starszy brat Kendl, Briana i Carla, głównego bohatera gry Grand Theft Auto: San Andreas, deuteragonista tejże. Charakteryzuje się wielką lojalnością wobec gangu Rodziny z Grove Street, którego jest bossem.

Sweet miał za złe Carlowi, że ten nie przyjechał na pogrzeb swojego tragicznie zmarłego brata Briana w 1987 roku. Sean uważał, że Carl nie wiele pomoże w odbudowie reputacji gangu. Nie zgadzał się on również na związek jego siostry Kendl z Cesarem Vialpando z powodu jego przynależności do wrogiego im dotychczas gangu.

W 1992 roku, gdy Carl po pogrzebie ich matki oznajmia, że zostaje w Los Santos, nie jest tym specjalnie zadowolony. Z czasem przyzwyczaja się, a nawet zaczyna się cieszyć z towarzystwa brata. Sweet rozpoczyna odbudowę potęgi gangu, ale nie udaje się to , gdyż po strzelaninie z Ballas pod Skrzyżowaniem na Mulholland, zostaje aresztowany przez policję. Dopiero dzięki późniejszej znajomości Carla z Mikem Toreno, Sweet zostaje wypuszczony i rozpoczyna ponownie odbudowę gangu. Tym razem się udaje – rodziny zostają połączone, Grove Street zajmuje wiele dzielnic. Dzięki wyrobionej reputacji udaje mu się dowiedzieć, gdzie można znaleźć Big Smoke'a, którego potem Carl zabił za zdradę gangu i maczanie palców w zabójstwie Beverly Johnson – ich matki. Na końcu gry Sean ryzykuje swoim życiem, aby dorwać Franka Tenpenny'ego. Mimo że mu się to nie udaje Tenpenny sam ginie zaczadzony dymem z wozu strażackiego, który zniszczył w wypadku drogowym w Ganton. Sean posiadał w sumie dwa identyczne, niebieskie samochody noszące nazwę Greenwood. Jeden rozbił się o cysternę pod koniec misji „Jednoczenie Rodzin”, wskutek pościgu jednostek LSPD i SWAT. Po wyjściu z więzienia zakupił drugiego, którym poruszał się do końca gry. Na tablicach rejestracyjnych obu samochodów znajdował się napis GROVE4L.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta Sweet miał nosić czarną czapkę, szarą koszulkę z białymi rękawami i czarne spodnie.
  • W domu Johnsonów znajduje się zdjęcie Sweeta i Kendl z wersji beta.
  • Sweet nosi zieloną czapkę z literami LS, czyli Los Santos.
  • Rejestracja samochodu Sweeta to GROVE4L [Grove for live (Grove na całe życie)].
  • Sweet jest uderzająco podobny do Ice Cube'a – amerykańskiego rapera.
  • Jeżeli zniszczymy tył samochodu Sweeta, to rejestracja samochodu zmieni się na losową.
  • Gdyby nie interwencja Mike'a Toreno, Sweet odsiadywałby dożywotni wyrok w więzieniu.
  • Sweet jest przeciwnikiem jakichkolwiek narkotyków, choć w cut-scence w misji Z wizytą u B Dupa widać, jak próbuje zażyć crack.
  • W misji Safari na dzielni w GTA V można dostrzec 3 postacie wyjeżdżające z zaułka na Grove Street. Trzecia z nich przypomina Sweeta, natomiast pozostałe – CJ-a i Rydera. Ów Easter egg nawiązuje do misji Sweet i Kendl z Grand Theft Auto: San Andreas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki