Wikia

GTA Wiki

Scorelli (misja)

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
MISJA
Scorelli
(pol. Scorelli)
Scorelli (4)
Mike walczy z ludźmi Scorelliego
Gra Grand Theft Auto Advance
Dla 8-Ball (A - HUD) 8-Ball
Lokalizacja Warsztat 8-Balla w Portland Beach, Portland, Liberty City
Cel zemsta na Scorellim
Nagroda $5 000
Wymagania Droppin' Bombs
Odblokowuje Love Boat
Niezaliczenie zniszczenie samochodu

Disambig Może chodziło ci o postać o imieniu Scorelli?

Scorelli – misja w Grand Theft Auto Advance, czwarta dla 8-Balla.

Solucja Edytuj

Dobry znajomy 8-Balla wylądował w szpitalu przez gangstera imieniem Scorelli. 8-Ball zleca Mike'owi, aby w ramach zemsty zabił kilku jego ludzi i ukradł jego samochód.

Znajdujemy jakiś samochód i jedziemy na parking w Trenton. Wejścia i wjazdy zostały zablokowane przez bariery. Aby dostać się na parking, należy przeskoczyć prze barierę (lub podejść do wejścia od południowo-wschodniej strony i przejść między dwiema barierami). Na parkingu znajduje się sześciu ludzi Scorellego. Po krótkiej rozmowie, zaatakują Mike'a.

Naszym zadaniem jest pozbycie się całej szóstki. Aby tego dokonać, używamy broni palnej lub wywabiamy ich na ulicę, wsiadamy do jakiegoś samochodu i po kolei rozjeżdżamy. Pięciu z nich jest uzbrojonych w pistolety, szósty, oznaczony czerwoną strzałką, nosi strzelbę. Kiedy pozbędziemy się wszystkich, dostaniemy wiadomość od 8-Balla.

Kolejną częścią zadania jest kradzież samochodu Scorellego z parkingu w Harwood. Jedziemy na miejsce i wsiadamy do samochodu oznaczonego strzałką. Kiedy to zrobimy, wjazd na parking zostanie zastawiony przez furgonetki ludzi Scorellego. Nie zważając na nie ani na ludzi, którzy z nich wysiądą, przebijamy blokadę i jedziemy do warsztatu Pay 'n' Spray. Po drodze do lakiernika będą nas próbowały staranować furgonetki gangsterów Scorellego. Kiedy już przemalujemy samochód, jedziemy do warsztatu 8-Balla i parkujemy w niebieskim znaczniku.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos GBA

Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Scorelli Następna:
8-Ball (A - HUD) Droppin' Bombs 8-Ball (A - HUD) Love Boat

Więcej od Wikii

Losowa wiki