Science Friction!

Dyskusja0
5414stron na
tej wiki
MISJA
Science Friction!
PS: SRS Destruction!
Science Friction! (6)
Centrum klonowania Scientists przechodzi do historii
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD) Zaibatsu
Lokalizacja zielona budka u dołu w The Village, Residential, Anywhere City
Cel wysadzenie w powietrze centrum klonowania Scientists
Nagroda $30 000
Wymagania respekt +1 dla gangu Zaibatsu
Niezaliczenie przedwczesne zniszczenie Pickupa

Science Friction! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Tym razem, nasz pracodawca chce, abyśmy zniszczyli centrum klonowania Scientists tak, aby wyglądało to na atak Rednecków. Najpierw, będziemy musieli ukraść Pickupa wyładowanego materiałami wybuchowymi z Mobile RV Parku. Niezależnie od poziomu respektu gangu Rednecks, będzie go chroniło dwóch strażników z koktajlami Mołotowa. Możemy wsiąść do Pickupa i uciec, lepiej jest jednak się ich pozbyć - wchodzimy na południową wieżyczkę od południa, zabijamy pierwszego strażnika, a następnie drugiego, strzelając na północ. Gdy będziemy już w Pickupie, kierujemy się do wspomnianego centrum klonowania. Aby wjechać do środka, będziemy zmuszeni do wysadzenia mechanizmu przy bramie - używamy do tego jakiejkolwiek broni wybuchowej (jeśli takiej nie mamy, jedziemy do zielonych budek telefonicznych Scientists i zabieramy stamtąd wyrzutnię rakiet). Po dostaniu się do środka, podjeżdżamy pod centrum klonowania, odpalamy bombę i uciekamy stamtąd - po chwili przestanie istnieć.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj