Fandom

GTA Wiki

Schafter

6722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Schafter
Schafter (V).jpg
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
GTA V
Typ czterodrzwiowy sedan
Producent Benefactor
Przypomina Mercedes-Benz S-Class W220 (IV),
Mercedes-Benz CL-Class W216 (TBGT, V)
Tuning Beeker's Garage, Los Santos Customs

Schafter – czterodrzwiowy luksusowy sedan występujący w Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony (inna wersja niż w oryginalnym GTA IV) i Grand Theft Auto V.

W GTA IV, Schafter jest wzorowany na Mercedesie-Benz S-Class W220, w GTA: The Ballad of Gay Tony i GTA V, ma nowocześniejszy wygląd, przód wersji TBGT przypomina ten z Mercedesa CL-Class W216. Obie wersje pojazdu występują w GTA: The Ballad of Gay Tony. W GTA IV: The Ballad of Gay Tony występuje (oprócz wersji zwykłej z IV i zwykłej z TBGT) zmodyfikowana wersja Schaftera z TBGT, używana przez Anthony'ego Prince'a. W GTA IV, występuje także zmodyfikowana wersja Schaftera, używana przez Russian Mafia. Jest wzorowana na Mercedesie-Benz S65, występuje w kolorze czarnym lub srebrnym. W The Ballad of Gay Tony, na Schafterze jest także wzorowana nowa limuzyna - Stretch E.

Schafter jest napędzany silnikiem V12, jest dosyć ciężki. Przyspieszenie jest poniżej średniego, porównywalne z przyspieszeniami Oracle czy Presidente. Prędkość maksymalna jest średnia, zadowalająca. Schafter dość dobrze się prowadzi - ma też dobre hamulce. Jest wytrzymały - samochód potrafi wytrzymać kilkanaście uderzeń (jest wytrzymały także na pociski) przez zniszczeniem.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto V

Więcej w Fandom

Losowa wiki