Wikia

GTA Wiki

Sandking

Dyskusja0
5438stron na
tej wiki
POJAZD
Sandking
Sandking (VCS)
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA V
Typ terenowy
Przypomina Jeep Cherokee (XJ) (1984-96)
Tuning brak
Zobacz Rancher

Sandking – pojazd terenowy występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto: Vice City Stories oraz Grand Theft Auto V (jako Sandking XL). Jest podobny (lecz nie identyczny) do Ranchera, przypomina Jeepa Cherokee (XJ) z lat 1984-96. Jego modyfikacje są podobne do modyfikacji Bowlera Wildcat. W każdym z wystąpień, Sandking ma modyfikacje podobne do tych z Dune czy Bandito. Wyróżnia się dużym spoilerem i terenowymi oponami firmy MMT.

Sandking, ze względu na duże opony, bardzo dobrze się prowadzi i hamuje. Jest bardzo dobry w jeździe terenowej, przy dużych prędkościach nadal można go kontrolować.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

  • Na piętrze salonu samochodowego Sunshine Autos po ukończeniu trzeciej listy eksportowej.

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Ciekawostki Edytuj

  • Bardzo rzadko może się zdarzyć, że znajdziemy Sandkinga, który będzie miał zawieszenie hydrauliczne jak low-rider (tylko GTA: San Andreas).

Sponsorzy Edytuj

W grach, pojazd sponsoruje kilka firm[1]. Wszystkie są wymienione poniżej.

GTA Vice City i GTA: Vice City Stories GTA San Andreas

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Wyjątkiem jest GTA: San Andreas, gdzie w miejscu, w którym powinni znajdować się sponsorzy, jest biały kwadrat (zachowało się Sand Masters Cup). Być może, był to błąd przy tworzeniu Sandkinga.

Więcej od Wikii

Losowa wiki