Wikia

GTA Wiki

Sanchez

Dyskusja0
5080stron na
tej wiki
Gwiazda (1)
POJAZD
Sanchez
Sanchez (IV)
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ motocykl terenowy
Producent Maibatsu Corporation
Przypomina Yamaha YZ500 (uniwersum 3D),
Yamaha YZF450 (uniwersum HD)
Zobacz Manchez

Sanchez – motocykl terenowy występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V. Jedyny oprócz Mancheza motocykl tego typu.

Opis Edytuj

Sanchez jako jedyny łatwo dostępny motocykl terenowy, jest także najlepszy do wykonywania różnego rodzaju skoków i trików. Jest bardzo lekki, bardzo łatwo wyjeżdża się nim na wzniesienia. Jest także dość szybki. Może zostać znaleziony na przedmieściach miast, a także na terenach wiejskich. W Vice City, Liberty i Vice City Stories Sanchez wygląda na dość stary motocykl (posiada np. dużą, okrągłą lampę przednią). W San Andreas i czwórce motocyklowi nadano o wiele bardziej sportowy wygląd.

W GTA IV Sanchez wciąż jest jedynym motocyklem terenowym, najlepszym do stuntingu. Na bardzo zatłoczonych drogach należy jednak uważać, gdyż uderzenie w jakiś pojazd może się skończyć śmiercią protagonisty.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas wykonywania misji pobocznej Próba w błocie, gdy po raz czwarty będziemy bić rekord toru, zaczną nas ścigać członkowie haitańskiego gangu posiadający maczety, na unikalnych, czarnych Sanchezach. Parametry czarnego Sancheza są takie same jak tego zwykłego.
  • Pierwotnie Sanchez w GTA San Andreas miał wyglądać tak samo jak w GTA Vice City.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

  • Unikalny, czarny Sanchez występuje w misji Clocking Off.
  • Na specjalnych pomarańczowo-białych Sanchezach rozpoczynamy niektóre skoki spadochronowe.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki