Fandom

GTA Wiki

San Fierro Rifa

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

GANG
San Fierro Rifa
San Fierro Rifa (SA).jpg
W grach
GTA San Andreas
Lider T-Bone Mendez (? - 1992)
Lokalizacja Battery Point, Garcia, Doherty, południowa część King's
Typ gang uliczny
Wrogowie Triady,
Varrios Los Aztecas,
Rodziny z Grove Street.
Sojusznicy Ballas,
Syndykat Loco,
Los Santos Vagos,
Russian Mafia.
Kolory turkusowy
Pojazdy Blade, Stallion, Sabre
Bronie pistolet, nóż
Biznes handel narkotykami

San Fierro Rifa – jeden z meksykańskich gangów występujących w Grand Theft Auto: San Andreas. Ich siedzibą jest San Fierro. Współpracują z Ballas i Vagos w branży narkotykowej. Rifa również współpracowali z Syndykatem Loco, ponieważ liderem gangu był T-Bone Mendez. Nie mają oni również dobrych stosunków z GSF, są neutralnie nastawieni do chińskiej Triady oraz wietnamskiego Da Nang Boys. Rifa są znani ze starć z gangiem głównego bohatera – Carla Johnsona. Członków Rifa charakteryzują turkusowe chusty oraz białe kapelusze. Mimo śmierci przywódcy, gang nadal istnieje i choć ich laboratorium zostało zniszczone, gang ciągle zajmuje się handlem narkotyków. Członków Rifa słychać w stacji radiowej K-Jah West. Gang jest wzorowany na prawdziwym gangu Nortenos.

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta San Fierro Rifa mieli przyjazne nastawienie do CJ'a i jego gangu. Jednak w wersji finalnej Rockstar Games zmieniło ich nastawienie do CJ'a na neutralne, a do gangu Rodzin z Grove Street na wrogie.
    • W powyższej wersji w San Fierro występuje ich tag: „San Fiero Rifa”. Co ciekawe, w wyrazie Fierro jest tylko jedna litera r.

Więcej w Fandom

Losowa wiki