FANDOM

San Fierro Rifa – jeden z meksykańskich gangów występujących w Grand Theft Auto: San Andreas. Ich siedzibą jest San Fierro. Współpracują z Ballas i Vagos w branży narkotykowej. Rifa również współpracowali z Syndykatem Loco, ponieważ liderem gangu był T-Bone Mendez. Nie mają oni również dobrych stosunków z GSF, są neutralnie nastawieni do chińskiej Triady oraz wietnamskiego Da Nang Boys. Rifa są znani ze starć z gangiem głównego bohatera – Carla Johnsona. Mimo śmierci przywódcy, gang nadal istnieje i choć ich laboratorium zostało zniszczone, gang ciągle zajmuje się handlem narkotyków. Członków Rifa słychać w stacji radiowej K-Jah West. Gang jest wzorowany na prawdziwym gangu Nortenos.

Strój Edytuj

Członków Rifa charakteryzują szare spodnie, turkusowe chusty oraz białe kapelusze. Czasami noszą też szare kamizelki.

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta San Fierro Rifa mieli przyjazne nastawienie do CJ'a i jego gangu. Jednak w wersji finalnej Rockstar Games zmieniło ich nastawienie do CJ'a na neutralne, a do gangu Rodzin z Grove Street na wrogie.
  • Pierwotnie mieli mieć swoje tagi. Co ciekawe na tagu wyraz San Fierro jest napisany na nim przez jedno r. Tag można zobaczyć tutaj i tutaj.
  • Członkowie gangu na ulicach są wrogo nastawieni do Ballasów i Vagosów, mimo iż są sojusznikami.
  • Jest to jeden z dwóch gangów w całej serii GTA który w normalnej rozgrywce nie używa żadnej broni. Drugim takim gangiem są Meksykańscy handlarze bronią. Co ciekawe, obydwa gangi są pochodzenia meksykańskiego.
  • Przy stosowaniu typu 3 usterki terytoriów członkowie San Fierro Rifa są oznaczeni na radarze niebieskimi kwadratami. Co ciekawe, takim samym kolorem są oznaczone podczas misji pojazdy, do których mamy wsiąść oraz postacie, które nie mogą zginąć.