Fandom

GTA Wiki

Samochody - pułapki

6813stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Samochód-pułapka (GTA1).jpg

Penetrator wybuchający w scenariuszu Rasta Blasta

Samochody - pułapki – pojazdy występujące na miejscach parkingowych i chodnikach, w Grand Theft Auto I, w ostatniej lokacji (Vice City). Po wejściu do takiego pojazdu, możemy spodziewać się jego (i prawdopodobnie naszej) rychłej detonacji, która może odbyć się na różne sposoby. Samochodami o zgubnych właściwościach, są najczęściej wehikuły w jakiś sposób pożądane (np. szybkie, wytrzymałe). O potencjalnym dla nas niebezpieczeństwie, dowiadujemy się z wiadomości na pagerze, które to dostajemy od prawowitych właścicieli tychże aut. Auta te, jeśli są zaparkowane w zatokach parkingowych, są umieszczone bliżej chodnika, niż inne, stojące w takich miejscach pojazdy. Poniżej znajdują się wszystkie samochody - pułapki, wraz ze współrzędnymi ich położenia i sposobem destrukcji:

Bent Cop BluesEdytuj

Rasta BlastaEdytuj

  • Thunderhead, centralne Banana Grove, zainstalowana bomba czasowa (czas: 2 sekundy).
  • Juggernaut, północne Felicity, zainstalowana bomba czasowa (czas: 2 sekundy).
  • F-19, centralne Miramire, samochód atakują samodetonujące się sterowane samochodziki, które ruszają w pościg za graczem, jeśli ten zdołał odjechać z domniemanego miejsca egzekucji. Ucieczka przed nimi jest trudna, gdyż do pościgu ciągle dołączają się nowe.
  • F-19, południowo-wschodnie Felicity, zainstalowana bomba czasowa (czas: 2 sekundy).
  • Penetrator, południowe Richman Heights, zainstalowana bomba czasowa (czas: 2 sekundy).
  • Panther, zachodnie Richman Heights, zainstalowana bomba czasowa (czas: 2 sekundy).
  • Classic, południowe Vice Beach, protagonistę ścigają uzbrojone w bombę, zdalnie sterowane samochodziki.
  • Stinger, zachodnie Vice Shores, zainstalowana bomba czasowa (czas: 2 sekundy).
  • Thunderhead, północno-zachodnie Vice Shores, zainstalowana bomba czasowa (czas: 2 sekundy).
  • Regal, połnocno-zachodnie Little Dominica, zainstalowana bomba czasowa (czas: 2 sekundy).
  • Garbus, zachodnia Vice Beach, zainstalowana bomba czasowa (czas: 2 sekundy).
  • 29 Special, zachodnie Greek Heights, próbują nas zniszczyć modele kontrolowane drogą radiową.
  • Juggernaut, północna Little Bogota, zainstalowana bomba czasowa (czas: 2 sekundy).

Więcej w Fandom

Losowa wiki