Wikia

GTA Wiki

Samochód FBI

Dyskusja0
5414stron na
tej wiki
POJAZD
Samochód FBI
(ang. FBI Car)
Samochód FBI (III)
Występuje w
GTA III
GTA Advance
Typ policyjny
Wartość pojazdu $530 (A)
Zobacz Kuruma,
FBI Cruiser,
FBI Rancher,
FBI Washington,
FIB Buffalo

Samochód FBI (ang. FBI Car, w GTA III nazwany Fbi Car) – zmodyfikowana Kuruma używana przez agentów FBI w Grand Theft Auto III i Advance. Może być używany do misji patrolowej.

Samochód FBI w GTA III wygląda tak jak zwykła Kuruma, ale jest zawsze koloru czarnego lub ciemnoszarego (na blokadach drogowych). Co ciekawe, czarna wersja zmienia kolor na ciemnoszary po wizycie w Pay 'n' Sprayu, natomiast ciemnoszara nie zmienia koloru na czarny. Od zwykłej Kurumy różni się też tym, że posiada syrenę. Ma także podkręcone parametry: prędkość maksymalną i przyspieszenie. Agenci FBI ścigają nimi gracza po osiągnięciu piątego poziomu złej sławy.

W wersji beta gry Grand Theft Auto: San Andreas, FBI Car był zmodyfikowaną wersją pojazdu policji w Las Venturas. Być może miał jakąś konkretną nazwę, lecz nie jest ona znana. Jego kolor nie jest również znany, ostały się tylko model i tekstura, jednak prawdopodobnie był on czarny. Ten samochód miał światła sygnalizacyjne na atrapie chłodnicy i kogut policyjny z tyłu pojazdu, oraz co ciekawe, kołpaki od aut takich jak Washington, z gry Grand Theft Auto: Vice City.

Ciekawostki Edytuj

  • Samochód FBI jest jedynym samochodem policyjnym w GTA III, który można przemalować.
  • Jeśli pojazd ten jest częścią barykady, jest jaśniejszy.

Więcej od Wikii

Losowa wiki