Wikia

GTA Wiki

Salvatore zwołuje naradę

Dyskusja0
5405stron na
tej wiki
MISJA
Salvatore zwołuje naradę
(ang. Salvatore's Called a Meeting)
Salvatore zwołuje naradę (12)
Salvatore rozmawia z Claude'em
Gra Grand Theft Auto III
Dla Toni Cipriani (III - HUD) Toni Cipriani
Lokalizacja Momma's Restaurante w Saint Mark's,
Portland, Liberty City
Cel dowiezienie gości do Salvatore'a
Nagroda $15 000
Wymagania Haracz
Odblokowuje Niańka
Niezaliczenie zniszczenie samochodu

Salvatore zwołuje naradę – trzecia misja w Grand Theft Auto III, którą dostajemy od Toniego Ciprianiego.

Solucja Edytuj

Z listu od Toniego Claude dowiaduje się o naradzie najważniejszych członków rodziny Leone związanej z wojną z Triadą. W tej misji posłużymy za szofera - naszym zadaniem będzie zawiezienie gości do willi Salvatore'a Leone'a, dona rodziny.

Na samym początku, jedziemy do warsztatu Joeya w Trenton – stamtąd zabierzemy limuzynę oraz samego Joeya. Następnie, jedziemy do klubu U Luigiego i zabieramy tam jego szefa. Ostatnim gościem dona jest Toni Cipriani – jedziemy po niego do restauracji jego mamy, ustawiając limuzynę w kierunku północnym. Gdy tylko Toni wsiądzie, zostaniemy zaatakowani przez kilka ciężarówek Triady - uważając na nie, jedziemy w prawo i pod górkę do willi Salvatore'a. Przebijamy blokadę Triad, wjeżdżając w jej środek i parkujemy w garażu przy willi.

Ciekawostki Edytuj

  • Po ukończeniu tej misji gracz nie będzie mógł wykonywać misji Alfons, Ach, cóż to był za bal..., Trup w bagażniku oraz Ucieczka (o ile ich wcześniej nie wykonał) - dostęp do tych misji zostanie odblokowany po przejściu misji Niańka, a ponownie stracony - po ukończeniu misji Ostatnie prośby.
  • Gdy włączymy powtórkę po zakończeniu się drugiego przerywnika (nie przerywając go), ukaże nam ona przejeżdżającego przez bramę garażu Stretcha. Identyczny bug występuje tu również we wcześniejszej misji (Szofer Ciprianiego).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Salvatore zwołuje naradę Następna:
Toni Cipriani (III - HUD) Haracz Salvatore Leone (III - HUD) Niańka

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Podczas wypowiadania tych słów nie wyświetlają się napisy, nie ma ich także w pliku językowym (american.gxt)

Więcej od Wikii

Losowa wiki