Wikia

GTA Wiki

Salvatore zwołuje naradę

5617stron na
tej wiki
Dyskusja0
MISJA
Salvatore zwołuje naradę
(ang. Salvatore's Called a Meeting)
Salvatore zwołuje naradę (12)
Salvatore rozmawia z Claude'em
Gra Grand Theft Auto III
Dla Toni Cipriani (III - HUD) Toni Cipriani
Lokalizacja Momma's Restaurante w Saint Mark's,
Portland, Liberty City
Cel dowiezienie gości do Salvatore'a
Nagroda $15 000
Wymagania Haracz
Odblokowuje Niańka
Niezaliczenie zniszczenie samochodu

Salvatore zwołuje naradę – trzecia misja w Grand Theft Auto III, którą dostajemy od Toniego Ciprianiego.

Solucja Edytuj

Z listu od Toniego Claude dowiaduje się o naradzie najważniejszych członków rodziny Leone związanej z wojną z Triadą. W tej misji posłużymy za szofera - naszym zadaniem będzie zawiezienie gości do willi Salvatore'a Leone'a, dona rodziny.

Na samym początku, jedziemy do warsztatu Joeya w Trenton – stamtąd zabierzemy limuzynę oraz samego Joeya. Następnie, jedziemy do klubu U Luigiego i zabieramy tam jego szefa. Ostatnim gościem dona jest Toni Cipriani – jedziemy po niego do restauracji jego mamy, ustawiając limuzynę w kierunku północnym. Gdy tylko Toni wsiądzie, zostaniemy zaatakowani przez kilka ciężarówek Triady - uważając na nie, jedziemy w prawo i pod górkę do willi Salvatore'a. Przebijamy blokadę Triad, wjeżdżając w jej środek i parkujemy w garażu przy willi.

Ciekawostki Edytuj

  • Po ukończeniu tej misji gracz nie będzie mógł wykonywać misji Alfons, Ach, cóż to był za bal..., Trup w bagażniku oraz Ucieczka (o ile ich wcześniej nie wykonał) - dostęp do tych misji zostanie odblokowany po przejściu misji Niańka, a ponownie i już na stałe stracony - po ukończeniu misji Ostatnie prośby.
  • Gdy włączymy powtórkę po zakończeniu się drugiego przerywnika (nie przerywając go), ukaże nam ona przejeżdżającego przez bramę garażu Stretcha. Identyczny bug występuje tu również we wcześniejszej misji (Szofer Ciprianiego).
  • Podczas tej misji członkowie Mafii Leone mogą zacząć strzelać do członków Triady ścigających gracza.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Salvatore zwołuje naradę Następna:
Toni Cipriani (III - HUD) Haracz Salvatore Leone (III - HUD) Niańka

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Podczas wypowiadania tych słów nie wyświetlają się napisy, nie ma ich także w pliku językowym (american.gxt)

Więcej od Wikii

Losowa wiki