Wikia

GTA Wiki

Saint Mark's

Dyskusja0
5197stron na
tej wiki
Saint Mark's (mapa)

Położenie Saint Mark's na mapie Portland

Saint Mark's (III)

Saint Mark's - widok na dzielnicę od strony zachodniej

Saint Mark's – dzielnica położona w centralnym Portland w Liberty City. Graniczy z Harwood od północy, z Dzielnicą Czerwonych Świateł, Chinatown i Wzgórzami Hepburn od zachodu, z Plażą Portland od wschodu oraz z Portland View od południa.

Dzielnica Saint Mark's jest wzorowana na dzielnicy Little Italy w Nowym Jorku, niektóre jej części przypominają jednak dzielnice takie jak Carroll Gardens, Bushwick czy Prospect Heights. Saint Mark's, tak jak inne gęsto zaludnione dzielnice na wyspie, zajęte jest głównie przez bloki mieszkalne oraz wieżowce. Jako że dzielnica jest kontrolowana przez włoską mafię, znajdują się tutaj włoskie restauracje, a nad ulicami rozwieszone są chorągiewki w kolorze flagi Włoch.

Położenie dzielnicy Saint Mark's przypomina położenie dzielnic w San Francisco - wysokość tutaj obniża się, posuwając się ze wschodu na zachód. Takiego położenia nie można zaobserwować w żadnej z dzielnic Nowego Jorku, pierwowzoru całego Liberty City.

Miejsca zainteresowania Edytuj

W północno-wschodnim krańcu dzielnicy, na granicy z Plażą Portland, znajduje się willa dona mafii Rodziny Leone - Salvatore Leone. Do innych interesów, kontrolowanych przez mafię, zalicza się Momma's Restaurante oraz Marco's Bistro. W GTA: Liberty City Stories znajduje się tutaj także pierwsza kryjówka Toniego Ciprianiego.

Ciekawostki Edytuj

  • Dzielnica Saint Mark's wystąpiła w serii 5 razy, najwięcej razy ze wszystkich dzielnic. Wystąpiła w:
    • GTA III - jako jedna z dzielnic miasta
    • GTA Vice City - w pierwszej cut-scence we wnętrzu Marco's Bistro
    • GTA San Andreas - tylko w misji Bar Saint Mark
    • GTA Advance - jako jedna z dzielnic miasta
    • GTA Liberty City Stories - jako jedna z dzielnic miasta

Interesy Edytuj

1986

1992

1998

2000

2001

Więcej od Wikii

Losowa wiki